Milyen ok kell hozzá hogy bezárassanak egy boltot végleg?
Igazából youtube portálon megnézi a marketingcommando felvételeit és pár trükköt elles illetve alkalmaz azzal a saját esélyeit növeli.
Ha az áskálódás a konkurenciával szemben túl nyilvános illetve észrevehető az csak árt mint használ,mert az emberekben felmerül a kérdés,hogy nem véletlenül akar ártani a konkurenciának.
A marketing nem az önreklámozásra való pénz "elszórásáról" szól,hanem az önesélyek növeléséről.
Természetesen minden függ ,az általunk árult,s értékesített árutól.
Egy apró példa ,hogy ha öltöny,s alkalmi ruha boltunk/kölcsönzőnk van,és konkurencia jelen meg.
Ha szerencsénk van és a konkurencia marketingje rosz,és folyamatosan arról beszél,hogy miért érdemes náluk vásárolni,mint például :olcsóbb,ilyen garancia,széles választék.
A rosz marketing a pénzen kívül,az esélyünket is csökkenti a vásárlóra.
Ezen példához vegyük a legolcsóbb öltönyünket,s ruházzuk fel ezen marketingfogással:
"Itt önnek ez a finom öltöny,melyben önnek diszkont áron felsővezetői önbizalma lesz,és nem diszkont önbizalma"
Ugye jobban hangzik mintha én csak arról beszélek hogy olcsó,s elérhető ár?
Mindenre lehet jó fogásokat találni,egy sarki vegyestől kezdve akár horgászboltig.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!