Kezdőoldal » Üzlet és pénzügyek » Egyéb kérdések » Az elmúlt hetekben már sokadsz...

Az elmúlt hetekben már sokadszorra hívnak ugyanattól a call centertől, hogy állítsam le?

Figyelt kérdés
Valami Véleményfigyelő Kft, ahonnan hívogatnak, már legalább 20adszorra, ugyanazzal. Kérdőív. Oké, egy kérdőívben nincs semmi rossz, kitöltöm én. 1szer. de utána minden alkalommal szépen elmondtam, hogy már kitöltöttem, és kértem hogy töröljék a számomat, amit nem tudom hogy szereztek meg. Ennek ellenére már ma kellett nagyonsokadszorra megkérnem, hogy hagyjanak békén. Mit tegyek?

2013. nov. 6. 22:24
1 2 3 4
 1/32 anonim ***** válasza:
94%

Nyomd ki, vagy fenyegetőzz feljelentéssel, vagy kérdezd meg honnan van meg a számuk és onnan törölteted magad.

A számodat meg valószínűleg úgy szerezték meg, hogy valamikor valahova beregisztráltál, megadatdtad a teló számod, egy erre specializálódott cégmeg adatbázist készít az ilyenekből, amiket aztán meg lehet vásárolni.

2013. nov. 6. 23:08
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/32 anonim ***** válasza:
*számod
2013. nov. 6. 23:08
Hasznos számodra ez a válasz?
 3/32 anonim ***** válasza:
83%
én ilyenkor félreteszem a kagylót és kész
2013. nov. 6. 23:13
Hasznos számodra ez a válasz?
 4/32 anonim ***** válasza:

1. tájékoztatod, hogy már zaklatásnak minősül amit csinálnak és fel is jelentheted őket

[link]


2. [link]

2013. nov. 6. 23:22
Hasznos számodra ez a válasz?
 5/32 A kérdező kommentje:
Csak olyan módszer kellene, amivel a céget érhetem el, mert az operátort aki felhív hiába is fenyegetném, ő csak felhívta azt a számot amire utasították. tudom mert én is dolgoztam hasonló helyen, tényleg nem tud mit tenni a hívó, hiába is törli, ha ugyanaz a szám többször/több helyről eljut hozzájuk, ő arról nem tud és nem is fog. esetleg az informatikus csinálhatna valamit aki a rendszert kezeli.
2013. nov. 7. 00:12
 6/32 anonim ***** válasza:
83%
Ezeket az adatbázisokat megveszik, igen meglepő helyekről, nem feltétlenül van köze ahhoz, hogy mikor és hol adtad meg a számod. Én azt szoktam mondani a hívónak, hogy menjen el a számommal az informatikushoz vagy a műszakban lévő főnökéhez és adja oda a tel.számomat azért, hogy az én nyomatékos kérésemre feltétlenül és azonnal vegyék ki a híváslistájukból. Működik :)
2013. nov. 7. 01:29
Hasznos számodra ez a válasz?
 7/32 anonim válasza:
93%

Kedves kérdező!


Az én nevem: Péter.

Az említett Véleményfigyelő Kft. egyik operátora vagyok. A válaszaim a következőek a felvetésére:


A véleményfigyelő - ahogy a neve is mutatja - véleményt figyel tehát, egy közvélemény kutató intézet. Az a feladata, hogy különböző felméréseket végezzen a lakosságon. Amennyiben több alkalommal is felhívták, annak több lehetséges magyarázata is lehet.


- A számítógépes rendszer nem vette figyelembe azt, hogy Ön már ugyanazt a kérdőívet egyszer kitöltötte. Ritka az ilyesmi, de előfordul...


- Lehet az oka emberi mulasztás, amikor az adott operátor nem megfelelően terminálja le az önnel történő beszélgetést a végén. Valami elmulaszt bejelölni s a rendszer már vissza is dobja a következő kampányban az Ön számát...


- S végül lehet az oka az is, hogy...hát, hogy is fogalmazzak...nem volt épp túl kedves a csupán a munkáját végző operátor kollégával. Ilyenkor előfordul, hogy az őket anyázó, becsmérlő és szidalmazó lakost egyszerűen szándékosan visszateszik a listába, hogy a bunkóságáért cserébe, hívják még fel vagy 200-an. Ez kivédhetetlen. Ezért szoktam mondani, hogy jobb a békesség és ha az ügyfél az okosabb és a 200. ilyen hívás után is megpróbál ha nem is kedves de legalább diplomatikus és higgadt maradni.


Van megoldása a jelenségnek, de koránt sem a feljelentéssel fenyegetőzés, mert azért az ilyesmi elég mulatságos tud lenni. Ez ugyanis nem zaklatás, csak egyszerű ritmustévesztés a munkafolyamatok között. Az életbe nem tudná senki egyetlen call centerre sem rábizonyítani, hogy Őt szándékosan zaklatta bármelyik is. Véletlenül bekövetkezett zaklatást pedig ugye nem ismer a jog. Szóval, javaslom, hogy az ilyen tanácsokra ne hallgasson...


A megoldás sokkal egyszerűbb, mint gondolná. Meg kell kérni az adott operátort, hogy törölje a számukat a rendszerből. Ha elfogad egy tanácsot, ezt tegye a lehető legkedvesebben, mert az anyázás ilyenkor is az ellenkezőjét válthatja ki. Ha ön ezt emberi hangon teszi, az operátor biztosan törölni fogja, mert nincs oka az ellenkezőjére.


A válasz arra, hogy mégis honnan van meg az Ön száma nekünk is borzasztóan egyszerű. Minden olyan telefonszám, ami nincs titkosítva az úgynevezett szabad préda. Azok belekerülnek egy "Nyilvános Adatbázis"-ba, amit kis túlzással bárhol meg lehet venni. Pár százezer forintért telefonszámok millióihoz hozzájuthat bárki. BÁRKI! Ezért szoktam javasolni, hogy titkosítsák a számukat, ha nem akarnak részt venni az ilyen kutatásokba.


A végére hagytam a legfontosabbat!


Az, hogy mi mondjuk kitöröljük Önt az adatbázisunkból, ahogy kéri - de csak ha kéri - attól még az ilyen hívások nem fognak megszűnni. Még csak a számuk sem lesz kevesebb! Épp az előbb említett tények miatt, hogy az ilyen adatbázisokhoz bárki hozzájuthat. Bármilyen cég. Nem csak a Véleményfigyelő. Logikus tehát, hogy azért mert a mi adatbázisunkból kikerül...még a többi 15 különböző cég adatbázisából természetesen nem.


A konklúzió tehát: Akárhányszor hívják önt, minden egyes alkalommal el kell mondani, hogy szeretné, ha törölnék az adatbázisból. Minden alkalommal! Mert lehet, hogy reggel 10-kor mi hívjuk, de 11-kor már egy másik hasonló profilú cég, 15-kor pedig egy harmadik.


Remélem tudtam segíteni.


Péter

2014. jan. 11. 03:08
Hasznos számodra ez a válasz?
 8/32 anonim ***** válasza:
51%

Kedves Péter!


Az első kifogása nyilvánvalóan bullshit kategória. Ha valami ritkán fordul elő, akkor az nem fordul elő 20 alkalommal


A második kifogása már sokkal nagyobb probléma. Ezek szerint a véleményfigyelő kft olyan retardált kollégákkal dolgozik, akik a napi rutin folyamataikat képesek egy embernél akár 20 alkalommal is elrontani. Had ne mondjam, hogy ha komolyan gondolta ezt a mentegetőzést akkor az miként minősíti a cégüket.


A harmadik lehetőség pedig - hogy is fogalmazzak - már valóban büntetendő, hiszen zaklatás, mivel szándékos cselekmény. Értem én, hogy nem lehet bizonyítani, mert villanymotor, de mi hajcsa?! De amennyiben erről önök a cégüknél tudnak és a vezetőik nem tesznek ez ellen semmit az talán a legszánalmasabb és leginkább elítélendő üzleti magatartás, amit képesek produkálni.


További apró megjegyzés, hogy nehogy már a KÉRETLENÜL HÍVOTT "ügyfelek" legyenek a hibásak önök szerint. Kutya nem kérte, hogy hívják fel a kérdezőt. Ilyen esetben ha ingerült az az önök sara és el kell fogadni, nem "megleckéztetni".


Remélem vette a lapot.


üdv,

2014. jan. 11. 08:17
Hasznos számodra ez a válasz?
 9/32 anonim ***** válasza:
67%

Kedves Peter


A belinkelt jogszabaly szerint ez bizony zaklatas.

En tenyleg sajnalom magukat, hogy a vegzettsegevel es a tengernyi eszevel nem kepes tisztesseges, ertekes munkat talalni,mert a telefonos zaklatonal a szememben meg az utcasepro munkaja is nagysagrendekkel hasznosabb. Kerem tanuljon kemenyen, hagyja ott ezt az aljamunkat es igyekezzen,hogy utcasepro lehessen es igy legalabb a tarsadalom ujra megbecsult tagja legyen.


A sertodgetes meg a masikkal valo kitolas helyett talan vegig kellene gondolni, hogy esetleg jogosan van mar elege magukbol (foleg ha munkaidoben munkahelyen hiv,ahol mi DOLGOZUNK es nem a kis s....gghulye kerdoivukkel foglalkoznank), mert minket nem erdekel ez a hulyeseg, vagy epp lehet hogy akit felhiv az a beteg gyerekenel van a korhazban es masfele hivasokat var.

2014. jan. 11. 10:57
Hasznos számodra ez a válasz?
 10/32 anonim ***** válasza:
Ja es kedves Peter: az anyazasokat turjek szepen, mert ahogy a mondas tartja, aki k...nak megy, az ne csodalkozzon ha megb.........k
2014. jan. 11. 11:03
Hasznos számodra ez a válasz?
1 2 3 4

Kapcsolódó kérdések:




Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!