Ha interneten keresztül rendelek elektronikai terméket és reklemációra kerül a sor mi a teendő?
Figyelt kérdés
Pl. rendelek egy elektronikai terméket és elromlik, akkor oda kell visszaküldeni a terméket, ahonnan küldték és nekem kell állnom a postaköltséget vagy ők mondják meg hogy hova kell küldeni? Már olyat is hallottam, hogy a vásárlónak kellett elvinnie a terméket egy általuk megadott helyre. Most akkor hogy is van ez?2009. nov. 10. 10:29
1/2 anonim válasza:
Nem. A hivatalos szervízbe kell vinned mindig. De ez akkor is igaz, ha rendes boltban veszed meg.
2/2 anonim válasza:
Hát ez nem mindig van így, mert például a TESCO nem ad meg szervízcímet, hanem kicserélik, vagy visszafizetik a termék árát, ha elromlott. Nem javíttatnak. Csak a blokknak kell meglenni.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!