Tudtok írni a lenti esetre valami jogszabályt, amivel érvényesíthetem az igazamat?
Rendeltem egy Magyar webáruházból pár terméket, amit valóban nagyon olcsón tudtam megrendelni. a Megrendelést vissza is igazolták, majd közölték, hogy a terméket nem küldik ki, mert hibás (túl alacsony) árat tüntettek fel.
További érdekesség, hogy a visszaigazolásnál még ők maguk írják:
"Árgarancia szolgáltatásunk keretében, amennyiben a megrendelt termék ára idoközben csökkent, Önt a kedvezobb áron szolgáljuk ki. Árnövekedés esetén természetesen a megrendelt ár az érvényes! "
Úgy gondolom jogilag megilletnek a termékek a feltüntetett, és visszaigazolt áron. Milyen szervezet segítségét kérhetem? Fogyasztóvédelem?
Ehhez tudni kellene, melyik webáruházról van szó és alaposan áttanulmányozni az ÁSzF-ét.
Vannak olyan webáruházak, ahol a megrendelés visszaigazolást automata rendszer intézi, ott a visszaigazolás nem is tekinthető szerződésnek/kötelezettség vállalásnak.
Szóval a részletes ÁSzF nélkül nem lehet pontos választ adni.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!