Létezik-e a webshopokkal szemben valamiféle virtuális panaszkönyv?
Figyelt kérdés
Még nyár előtt történt, hogy egy internetes webshopból rendeltem pár ruhát...(Webshopból, nem licitálós oldalról)Tehát a termékeik mellé oda volt írva mindenhova hogy várható szállítási idő 2-3munkanap. Nos utalással lett fizetve így érthető hogy az utalás beérkezésétől kezdve számít ez a feltétel. De én ezután 6 héttel vagyis 30 munkanappal kaptam kézhez a rendelt árut.. Természetesen írtam az oldal ügyintézőinek, de semmi értelmes választ nem kaptam, csak hablatyolást.
Nos ilyenkor kihez lehet fordulni, mit lehet ilyen helyzetben tenni? Köszönöm előre is a válaszokat!
2013. aug. 22. 15:22
1/1 anonim válasza:
Ha magyar a webáruház, akkor rájuk is a magyar törvények vonatkoznak, tehát nyugodtan fordulj a Nemzeti Fogyasztóvédelmi Hatósághoz.
www.nfh.hu
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2025, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!