A vásárlók miért írnak utaláskor a közleménybe minden hülyeséget, csak azt nem akit kértem?
8-as vagyok.
Nem adóhivatalnál dolgozom. :)
Ügyvédi irodában.
szerintem ez nem a tudatos vásárlókon múlik...
10 éves tapasztalataim azt mutatják, hogy pl. 2005-ben nem voltak ilyen olvasatlan vásárlóim. Semmi gond nem volt, aki akkor már benne volt, azt biztos tudja! Szerintem most az a baj, hogy minden utolsó iskolázatlanhoz hozzávágják már ingyen az internetet. Szerintem innen ered a nem olvasás probléma és évről évre csak romlik.
Megpróbálok felállítani egy ok-okozati láncot:
- Az emberek szeretnek kötözködni
- Belekötnek az olyan dolgokba, ami nincs leírva, és akár máshogy is lehetne (mint ahogy épp van)
- A kereskedők mindent leírnak, hogy ne lehessen beléjük kötni
- Nagyon hosszú lesz a szöveg (a termék adatlapon, vásárlási feltételeken, stb.)
- Az emberek nem olvássák el a szöveget, mert túl hosszú
- Az emberek feltételezik, hogy a dolgok úgy vannak, ahogy gondolják (mert az olvasás hiánya miatt nem tudják a valóságot)
- Az emberek hülyeségeket írnak a közleménybe :|
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!