A vásárlók miért írnak utaláskor a közleménybe minden hülyeséget, csak azt nem akit kértem?
#2-nek :
Nem mindenki a saját számlájáról utal, van aki az élettársa számlájáról utal, és akkor máris más név jelenik meg az átutalás adataiban...
Ezért lenne fontos a Közleménybe beírni, ki volt az átutaló (Vevő)...
Figyelj!
Nekem webáruházam van, ahol szintén van lehetőség előre átutalni a vételárat (akkor olcsóbb a postaköltség)...
Nos, én már könyvet tudnék írni arról, hogy a Kedves Vevők mennyire nem olvasnak sem semmit...
Hiába írom oda a Fontos Információkat mindegyik fizetési oldalra, hiába írtam ki NAGYBETŰKKEL (rikító sárgával kiemelve!), hogy CSAK POSTÁN szállítunk, mégis 10-ből 8 Vevő beírja a Megjegyzésbe : "Kérem hívjon fel a futár...", "Nem szól a kapucsengő, a futár telefonáljon...", "A futár délután jöjjön 4-kor, mert előbb nem leszek otthon...", stb...
Egy csomó helyen beírjuk (visszaigazolásban is!), hogy átutalásnál írja be a NEVÉT és MEGRENDELÉSI SZÁMÁT...
A legtöbb Vevő semmit nem ír be, nyomozhatunk minden befizetés után, mint a nyomozókutya...
Minden hónapban vannak olyanok is, akik el sem küldik a Megrendelésüket (mert lefoglalja őket, hogy gyorsan leírják a bankszámlaszámunkat, aztán meg elfelejtkeznek a megrendelés elküldéséről), csak átutalják a termék árát, aztán nyomozhatunk, vajon ki lehetett, aki befizetett?!...
Igen, a több éves működésünk tapasztalatai alapján kijelenthetem, hogy a VEVŐK NEM OLVASNAK!...
Nem olvassák el sem a termékek leírását, sem a fizetési információkat, SEMMIT, ami 10 szónál hosszabb... :-[[
Hét év működés után kijelenthetem : reménytelen a Vevőket megváltoztatni!...
Kedves 4-es! Ne általánosíts! :)
Én sok terméket rendelek a netről, mert kényelmes, megbízható és sokszor olcsóbb. Mielőtt leadnám a rendelésem, mindent elolvasok a szállításról, csomagolásról, határidőkről, az esetlegesen felmerülő problémák kezeléséről. Hidd el, lehet hogy sok olyan vevő van, aki nem olvas, de sokan vagyunk tudatos vásárlók is, akik mindent tudni akarunk az adott szolgáltatóról és termékeiről :)
#5-nek :
Kedves Hozzászóló!
Köszönöm, hogy te egy tudatos vásárló vagy, én is pont így vásárolok más webáruházakban...
De sajnos nagyon kevesen vagyunk ilyenek...
Mivel én intézem a webáruház vevőszolgálatos ügyeit is, naponta tapasztalom, hogy olyan kérdésekkel hívnak fel a Vevők, amikre le van írva a weboldalunkon a válasz (termék hatóanyagai, hány kapszula van a dobozban, mikor szállítjuk a megrendelését, stb.), tehát nem olvassa el a szövegeket!...
Azért még reménykedem, hátha egyre több tudatos és figyelmes Vevőnk lesz... :-))
Én is el szoktam olvasni a rendeléssel kapcsolatos feltételeket. Sőt sokszor megesik, hogy úgy választok webshopot, hogy az adott szállítási lehetőség elérhető-e náluk.
Valóban elég kellemetlen, hogy az emberek csak úgy "beleutalják a pénzük a nagyvilágba" anélkül, hogy odafigyelnének, hogy jó helyre kerüljön. Nekem többet ér a pénzem ...
Én sem értem, mi a kérdés lényege, most milyen választ vársz? Megoldani nem tudunk így semmit, nyilván.
Amúgy meg azért, mert nagyon sok ember sajnos buta, funkcionális analfabéta, figyelmetlen... És még lehetne sorolni.
Ne tudd meg, hogy a munkám során mikkel találkozom. Sokan egyszerűen az anyanyelvükön elmagyarázott dolgot sem fogják fel.
Írd ki a weboldaladra nagy betűkkel, hogy a nem megfelelően kitöltött, és vásárló hibája miatt nem beazonosítható átutalásokért nem tudsz felelősséget vállalni.
1. Megtanulják pár hét alatt, hogyan is kell utalni
2. Egész komoly extra profitra teszel szert a gazdátlan utalásokból
Ne bonyolítsd túl :D
#8
Ha az adóhivatalnál dolgozol, ne csodálkozz, hogy "analfabéták" az ügyfelek! :)
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!