Kezdőoldal » Üzlet és pénzügyek » Egyéb kérdések » Valaki rendelt már az Allegro...

Valaki rendelt már az Allegro weboldalról?

Figyelt kérdés
Segítséget szeretnék kérni sürgősen,az oldalon megvettem egy cipőt,de lengyel az egész,nagyjából átfordítja magyarra,de itt nem írt üzenetet az eladó,hanem valami felszólitás jött,mert 7 napja megvettem és még nem utaltam a pénzt,előre kell utalni,de kicsit félek,mert kéri a bankártya számot meg a kódot is! Légyszives valaki segítsen!

2013. aug. 14. 10:32
 1/2 anonim ***** válasza:

Indianhouse-tól rendeltem curryport, mangóport, két doboz indiai édességet, mango&lime és red chilli pickle pácot.

Október 10-14 közötti kiszállítást ígértek. Mivel 14-én nem érkezett meg a rendelésem, ezért megnéztem a rendszerben és azt láttam: “Későbbi szállítás, hamarosan új szállítási időpontról tájékoztatunk.“ Tájékoztatás nem jött, ezért küldtem a cégnek egy üzenetet, rákérdeztem, hogy mikor küldik a csomagot. (Angolul kérdeztem, mivel egy lengyelországi cégről van szó.) Azonnal jött magyarul a válasz: “Köszönjük az üzenetet, amint lehetséges, válaszolunk”. Aztán megint se kép se hang. Sem a rendszerben nem jelent meg új szállítási időpont, sem pedig e-mailt nem kaptam. Persze elnézést sem kértek a késedelmes küldés miatt.

Végül 18-án kaptam egy tájékoztatót Packatától, hogy még aznap kapom a csomagot, persze ez sem volt igaz. Végül október 22-én tudtam azt átvenni.

A két pácot és a két port még nem próbáltam. A két indiai édesség ehetetlen (bár a lejáratuk rendben van), ment a kukába. Bevallom egyik termék sem bizalomgerjesztő. Az üvegek mocskosak, a két édességes doboz is igen megviselt állapotban volt.

Szóval Allegro-t kipróbáltam és ennyi. Soha többet nem rendelek tőlük.

Sokat szidják a Temu-t, de az ő csomagjaikat mindig rendben, időben megkaptam és rendben volt a tájékoztatás is.

Kártyával előre fizettem. Persze, hogy kéri a kártyaszámot, lejáratot és CVV-t. Ezzel nincs baj. Ettől függetlenül Allegro-t senkinek sem ajánlom.

okt. 22. 13:29
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/2 anonim válasza:
Napok óta nem kapok ezektől se kapcsolattartási se smart aktiválási sms-t, a buta üf. állandóan azt ismételgeti hogy írjam be helyesen a számomat. :W Vicc ez a cég.
nov. 26. 09:09
Hasznos számodra ez a válasz?

Kapcsolódó kérdések:




Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!