Kezdőoldal » Üzlet és pénzügyek » Egyéb kérdések » Netről rendelt termék Postán...

Netről rendelt termék Postán nyomonkövetése? (bőv. Lent)

Figyelt kérdés

Rendeltem egy terméket, amiről kaptam visszaigazoló e-mailt, melyben ez áll:

"A küldemény a feladás után nyomonkövethető a www.posta.hu oldalon és a lenti küldeményazonosító(k)ra kattintva."


Rákattintok a küldeményazonosítóra, de azt írja, hogy "Az alábbi azonosítóhoz nem található csomaginformáció".

Ez miért van?

Lehet hogy még ki sem szállították, hanem még csak most adták fel a csomagot?



2013. júl. 23. 19:52
 1/3 anonim ***** válasza:

A csomagazonosítót a posta adja ki, tehát már feladták.

Nekem is volt ilyen, de megjött a csomag.

2013. júl. 23. 20:10
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/3 A kérdező kommentje:

Köszi.

Szóval feladták. Azaz jó esetben holnapra megérkezik.

De akkor miért írja ki, hogy nem található csomaginformáció?

Mindenesetre holnap délelőtt megérdeklődöm a postán, hogy jött-e valami a nevemre. :)

2013. júl. 23. 20:50
 3/3 anonim ***** válasza:
Lehet nem jó a link, amit küldött az e-mail, vagy nem jól hivatkozik a csomagazonosítójára. Írd le a linket és megnézzük.
2013. júl. 24. 09:45
Hasznos számodra ez a válasz?

Kapcsolódó kérdések:




Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!