Kezdőoldal » Üzlet és pénzügyek » Egyéb kérdések » Hibás műszaki cikket hogyan...

Hibás műszaki cikket hogyan lehet visszaadni?

Figyelt kérdés
Neten rendeltem, webshopból, de nem működik, úgyhogy szeretném visszakapni a pénzem, vagy működőre cseréltetni. Ilyenkor hogyan kell intézni? Én küldjem vissza postán a dobozt, vagy köteles esetleg az eladó gondoskodni a visszajutásáról? Nem szívesen fizetném ki a postaköltséget, elvégre nem én hibáztam..

2013. júl. 1. 12:13
 1/2 anonim ***** válasza:

Mivel interneten rendelted, 8 munkanapon belül elállhatsz a vásárlástól. Ekkor a terméket a saját kontódra kell visszajuttatni a céghez, a cég a visszaérkezéstől számítva 30 napon köteles visszatéríteni a termék árát. Az elállásról szóló nyilatkozatot kell elküldeni 8 munkanapon belül, nem feltétlenül a terméket.

Ha nem állsz el a vásárlástól, akkor ha 3 napon belül visszajuttatod a boltba a terméket, akkor cserélik, ha 3 nap után, akkor javítják, ha lehet, de neked kell gondoskodni a cserélt vagy javított termék elszállításáról ( vagy veled fizettetik meg), ha a cég nem olyan jófej, hogy átvállalja.


A fent leírtakról a cég a te javadra eltérhet, azaz pl. van, ahol ők küldenek futárt a hibás árúért.

2013. júl. 1. 12:33
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/2 A kérdező kommentje:

Köszönöm.


Mi a helyzet a postaköltséggel, amit arra a szakaszra fizettem, amikor kihozták? Azt is megtérítik, vagy nyeljem le az ide útat + a vissza útat is?

2013. júl. 1. 13:31

Kapcsolódó kérdések:




Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!