Irodai dolgozók, önállóan kell dolgoznotok vagy utasításra?
Lesz benne önálló rész és utasítás is.
Figyeld a többieket is, de főleg a főnököd. Amit ő mond, azt nem árt megérteni és megcsinálni.
Nekem önállóan kell csinálnom, sőt a főnök néha utolsó utáni pillanatban szól, hogy jaj ez tegnapra kellett volna, olyankor megkapja a kész anyagot :D
Nálam is úgy van, hogy egyéni tempóban dolgozom, van hogy egy napot ellazulok,akkor köv nap belehúzok. Főnöki utasítás ritkán van, de ha van,akkor az nálunk inkább kérés mint utasítás formájában érkezik, de természetesen akkor az az első.
Személyi asszisztens vagyok, illetve egy teljes igazgatóság adminisztratív teendői is rám hárulnak. Két főnök van felettem, rang szerint priorizálok - főleg, ha egyszerre ketten szólnak hozzám.
Eleinte mindent utasításra csináltam, aztán idővel rájöttem, hogy kb. mik a rutinok és azokat magamtól csinálom. A teendők egy részéről a főnököm nem is tud, mert annyira kívül esik az ő feladatkörén. A hiányát venné csak észre.
Általában önállóan dolgozom, illetve fülelek, ha valakivel olyat beszél meg, ami rám is fog vonatkozni, akkor mire kiér az irodából, kész van.
Annyiból főnökfüggő a dolog, hogy az enyém idejekorán kijelentette, hogy szereti az önálló, proaktív embereket.
Más főnökök meg szeretik érezni a hatalmukat és ehhez az kell, hogy az utasításaikra "pattogjanak".
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!