Kezdőoldal » Üzlet és pénzügyek » Egyéb kérdések » Mit tegyek ha már nem először...

Mit tegyek ha már nem először nem egyezik a kihelyezett ár és amit a kasszánál fizettem a DM-ben?

Figyelt kérdés
Körömlakk(549 volt kihelyezve, 629-et fizettem) szemceruza (1099 volt kitéve 1299et fizettem, ráadásul ki volt próbálva a NEM teszter, egy volt, kértem de a csaj mondta hogy egy miatt nem megy be a raktárba... és a ki nem próbált érintetlen tesztert nem lehet elvinni...) mosószerek stb. Nekik jeleztem : a gépbe ez van. Vállrándítás a válasz hogy nézze meg mi van kint.
2013. máj. 6. 15:40
 1/3 anonim ***** válasza:
54%

semmit, megmondod mosolyogva, h ht köszi, de akkor nem kéred és otthagyod a kasszánál. Majd akkor fel kell emelnie a kis picsukáját és vissza kell pakolnia.


a fogy védelemnek jelezheted, h megtévesztés van, de ha jó fej vagy, akkor írsz egy levelet a vezetőségnek, hátha észbe kapnak.

2013. máj. 6. 15:50
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/3 anonim ***** válasza:
77%
Kéred a panaszkönyvet, attól általában rögtön észbe kapnak. A közhiedelemmel ellentétben a panaszkönyv nem csak afféle vendégkönyv, amit saját maguk nézegetnek, hanem rendszeresen ellenőrzi a fogyasztóvédelem, hogy mi áll benne, így elég "hiúak" a boltok arra, hogy ne kerüljön bele negatív kritika.
2013. máj. 6. 17:21
Hasznos számodra ez a válasz?
 3/3 anonim ***** válasza:

Velünk is megpróbálták eljátszani ezt a DMben.

Az egyik polcon magasabb ár volt a termékre kiírva, a másik polcon alacsonyabb.

Persze a magasabbat számlázta.

Szóltunk, hogy nem ennyi, hanem kevesebb.

Először azzal jött a pénztáros, hogy ez van a gépben. Mondtuk neki, hogy a polcon kevesebb.

Erre a kolleganőjét küldte, hogy nézze meg az árat.

Mi udvariasan vele mentünk és megmutattuk, hogy bizony ott az alacsonyabb ár.

Erre azt mondta, hogy ilyen esetben azon az áron adja, amelyiken akarja.

Nem egészen, ugyanis köteles a terméknél feltüntetett alacsonyabb áron ideadni.

Közöltük vele, hogy akkor a terméket nem kérjük, de a panaszkönyvet igen.

Érdekes módon rögtön tudta a gép az alacsonyabb árat számlázni.

Szóval, ha kint van alacsonyabb áron, köteles neked odaadni azon,

Ha nem akarja, akkor írj be a panaszkönyvbe a neveddel és a pontos címeddel. Kötelesek kivizsgálni az esetet és tájékoztatni téged.

Ha nem teszik meg, fordulj a felügyeleti szerveikhez.

Ezeknek a nevét és címét jól látható helyen ki kell függeszteniük. (az egyik mindenképpen a helyi jegyző)

2013. máj. 6. 17:22
Hasznos számodra ez a válasz?

Kapcsolódó kérdések:




Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!