Mit tegyek ha már nem először nem egyezik a kihelyezett ár és amit a kasszánál fizettem a DM-ben?
semmit, megmondod mosolyogva, h ht köszi, de akkor nem kéred és otthagyod a kasszánál. Majd akkor fel kell emelnie a kis picsukáját és vissza kell pakolnia.
a fogy védelemnek jelezheted, h megtévesztés van, de ha jó fej vagy, akkor írsz egy levelet a vezetőségnek, hátha észbe kapnak.
Velünk is megpróbálták eljátszani ezt a DMben.
Az egyik polcon magasabb ár volt a termékre kiírva, a másik polcon alacsonyabb.
Persze a magasabbat számlázta.
Szóltunk, hogy nem ennyi, hanem kevesebb.
Először azzal jött a pénztáros, hogy ez van a gépben. Mondtuk neki, hogy a polcon kevesebb.
Erre a kolleganőjét küldte, hogy nézze meg az árat.
Mi udvariasan vele mentünk és megmutattuk, hogy bizony ott az alacsonyabb ár.
Erre azt mondta, hogy ilyen esetben azon az áron adja, amelyiken akarja.
Nem egészen, ugyanis köteles a terméknél feltüntetett alacsonyabb áron ideadni.
Közöltük vele, hogy akkor a terméket nem kérjük, de a panaszkönyvet igen.
Érdekes módon rögtön tudta a gép az alacsonyabb árat számlázni.
Szóval, ha kint van alacsonyabb áron, köteles neked odaadni azon,
Ha nem akarja, akkor írj be a panaszkönyvbe a neveddel és a pontos címeddel. Kötelesek kivizsgálni az esetet és tájékoztatni téged.
Ha nem teszik meg, fordulj a felügyeleti szerveikhez.
Ezeknek a nevét és címét jól látható helyen ki kell függeszteniük. (az egyik mindenképpen a helyi jegyző)
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!