Vásároltam egy tab-ot, és nem hajlandóak fizetni helybe megtehetnek ilyet?
Le tudnád írni érthetően a kérdést? Magyarul lehetőleg...
Ha:
1., Hibás a tablet akkor csak javításra kötelezhető az eladó cég
2., Ha NEM HIBÁS a tablet akkor a világon semmire sem kötelezhető az eladó cég, csak jóindulatukon múlik, hogy egyáltalán foglalkoznak-e veled!
jah a tablet szoftver hibás.. amit még javítani se lehet rendesen, töltőt nem érzékeli.
és a kérdésem az lenne hogy pénz vissza fizetésre így kötelezhetem nem?
(Jah a Tescorol lenne szó ami nehezíti a dolgot)
Nem kötelezheted. A jótállás ideje alatt csak és kizárólag javításra tudod KÖTELEZNI az eladót.
Az, hogy hw vagy sw hibás a készülék teljesen mindegy. A SW hiba még a "jobbik eset", mert azt újrateszik rá és megjavul.
Hogy, hogy mivel?
Fogod, visszaviszed, kéred a javítást. Ha megtagadják akkor vásárlók könyve, majd fogyasztóvédelmi feljelentés. Ez után kiszáll a fogyvéd. kioszt egy 6 számjegyű büntetést ha nem tudja megindokolni az eladó elég alaposan, hogy miért is nem teljesíti a vállalt jótállási kötelezettségeit.
Hogyne...
Itt is van a menete:
Épeszű cégvezetés pedig nem fogja hagyni, hogy egy pár tízezer forintos sz@rság miatt több százezerre megbüntessék őket.
Azért, mert nem teljesítette a szerződésben foglalt garanciális feltételeket.
Ez alapesetben csak és kizárólag a javítást jelenti, pénz visszaadásra nem kötelezhető az eladó - hacsak külön kitételként nem vállalta azt.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!