Félrevezettek és nem hajlandóak korrigálni, kártéríteni. Hová fordulhatok? Mi a teendő ilyen esetben?
Visszaküldheted a csomagot, megkapod az árát. Ezt hívják korrigálásnak.
És a fogyasztóvédelemnél feljelented őket.
Nem feltétlenül a csomag árára hajtok, hanem a tartalmára. Tehát azért rendeltem meg, mert szükségem van rá.
De úgy gondolom nem jártak el korrekt módon.
Telefonon reklamáltam, hogy nem az van a csomagban, amit rendeltem. Természetesen a rendelés leadása után nem sokkal kijavították a hibát a neten, de a csomagba már a "helyes" mennyiségű tartalom került.
Én is dolgoztam olyan helyen, ahol webáruházat üzemeltettek, és úgy vélem két mód lett volna elfogadható ennek a helyzetnek a kezelésére.
1.)
A megrendelt mennyiséget teszik a csomagba, kiküldik és korrigálják a weben a hibát, hogy a következő rendelésnél ne legyen ilyen gond.
2.)
Felhívnak telefonon, hogy hibásan volt feltüntetve a mennyiség, és hogy csak ennyi-annyi termék kerül a csomagba, kívánok-e változtatni a megrendelésemen, tartom-e egyáltalán a rendelést így!
De mivel egyik eset sem áll fenn, úgy gondolom, hogy arra bazíroznak, hogy úgyis akarok még rendelni, és úgy sem fogom verni a tam-tamot, és ezért merték megtenni azt, hogy kérdés nélkül a kevesebbet küldik le.
Szerintem ha korrektek akarnának lenni, leküldenék pluszba a hiányzó termékeket. De nem akarnak.
Fenyegessem be őket fogyasztóvédelmi feljelentéssel?
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!