Kezdőoldal » Üzlet és pénzügyek » Egyéb kérdések » Félrevezettek és nem hajlandóa...

Félrevezettek és nem hajlandóak korrigálni, kártéríteni. Hová fordulhatok? Mi a teendő ilyen esetben?

Figyelt kérdés
Rendeltem egy internetes webáruházból, (nem akarok negatív reklámot, így nem nevesítek) de nem az volt a csomagban (nem annyi), amennyi fel volt tüntetve a weben. Sűrű elnézéskérés közepette annyit mondtak, hogy visszaküldhetem a csomagot (amit egyébként is vissza küldhetek ha valamiért nem vagyok megelégedve a termékkel), de a "hiányt" nem pótolják semmilyen körülmények között, mert az nekik nagy bukta lenne. Ez az üzlet nem volt rendben. Úgy érzem nekem kell megfizetni az ő hibájukat, mert más csomagot választok, ha helyesen van feltüntetve a csomag tartalma.
2013. márc. 27. 10:41
 1/2 anonim ***** válasza:

Visszaküldheted a csomagot, megkapod az árát. Ezt hívják korrigálásnak.

És a fogyasztóvédelemnél feljelented őket.

2013. márc. 27. 11:14
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/2 A kérdező kommentje:

Nem feltétlenül a csomag árára hajtok, hanem a tartalmára. Tehát azért rendeltem meg, mert szükségem van rá.

De úgy gondolom nem jártak el korrekt módon.

Telefonon reklamáltam, hogy nem az van a csomagban, amit rendeltem. Természetesen a rendelés leadása után nem sokkal kijavították a hibát a neten, de a csomagba már a "helyes" mennyiségű tartalom került.

Én is dolgoztam olyan helyen, ahol webáruházat üzemeltettek, és úgy vélem két mód lett volna elfogadható ennek a helyzetnek a kezelésére.

1.)

A megrendelt mennyiséget teszik a csomagba, kiküldik és korrigálják a weben a hibát, hogy a következő rendelésnél ne legyen ilyen gond.

2.)

Felhívnak telefonon, hogy hibásan volt feltüntetve a mennyiség, és hogy csak ennyi-annyi termék kerül a csomagba, kívánok-e változtatni a megrendelésemen, tartom-e egyáltalán a rendelést így!


De mivel egyik eset sem áll fenn, úgy gondolom, hogy arra bazíroznak, hogy úgyis akarok még rendelni, és úgy sem fogom verni a tam-tamot, és ezért merték megtenni azt, hogy kérdés nélkül a kevesebbet küldik le.

Szerintem ha korrektek akarnának lenni, leküldenék pluszba a hiányzó termékeket. De nem akarnak.

Fenyegessem be őket fogyasztóvédelmi feljelentéssel?

2013. márc. 27. 13:59

Kapcsolódó kérdések:




Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!