Vaterás kismamák, mit tennétek a helyemben? Egy vásárlóm zaklat
Vett tőlem egy teáskészletet.
Postán küldtem,meg is érkezett rendben,de nehezményezi,hogy a színe sötétebb mint a képeken.
Mondtam,hogy sajnálom,ha gondolja felteszem újra helyette és továbbküldheti,de többet nem tudok felajánlani.vagy visszautalom az árát és küldje vissza,de a postát nem tudom fizetni...
Ezek után folyamatosan hívogat,valahogy kiderítette édesanyám számát,őt is felhívja,zaklatja..
Történt valami tegnap óta? Priviben érdekelne, ki ez a jóképességű...
Nekem is volt már egy "vicces" esetem - bár ez meg sem közelíti a Tiédet...- vettem valamit, nem azt küldte, plusz egy hónapot vártam rá, leértékeltem negatívan, majd kaptam egy bosszúnegatívot... Reklamáltam a vateránál, törölték a negatívomat. Eltelt vagy két hónap, erre rámírt, hogy fizet 300Ft-ot, ha leveszem a negatívját...
Hát azt hittem a röhögéstől dobok egy hátast! Bocs az offért, de látod, vannak elmeháborodottak mindenhol
Nem vagy köteles visszavásárolni.
Amúgy garanciát vállaltál a hirdetésben? Ha nem, akkor tekintsd tárgytalannak az üzenetét. Amúgy vaterán tudod tiltani mint vásárlót/felhasználót. Max ha újra regisztrál akkor tiltanod kell azt is.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!