Eladtam jofogáson egy telefont utánvétellel.1 hét után panaszkodik a vevő. Ilyenkor mi van?
Figyelt kérdés
Eladtam egy telefont neten utánvétellel. Másnap meg is kapta a vevő és telefonált, hogy nagyon elégedett a telóval és köszöni szépen. Most több mint egy hete írt, hogy a telefon hibás, mert nem játsza le a zenéket. (a memóriakártyámat kivettem a zenéket AMI NINCS RAJTA A TELEFONON megjeleníti, de persze nem játsza le próbáltam neki megmagyarázni, hogy frissitse a számokat, mert jelenleg nincs rajta semmi csak kiírja, de nem fogja fel) A telefonnak semmi baja a vevő nem ért hozzá. Nem tudom és nem is akarom visszavásárolni. Garanciát nem adtam rá, utánvétellel ment és ráadásul nincs is baja, csak nehéz a vevő felfogása...Ilyenkor fel tud jelenteni?2013. márc. 6. 10:17
1/4 anonim válasza:
Nem hiszem. De olvasd el a jofogas.hu-n a szabályzatot. Ha ott nincs erre vonatkozóan semmi, akkor bizony nem kell felelősséget vállalnod! A Vatera már más lenne...
2/4 anonim válasza:
Azért a használtan eladott dolgokra is kell vállalni garanciát...
De itt a vevő a hülye, ha jól értem...
3/4 anonim válasza:
ez egy vicc, ne foglalkozz vele. Azért nem reklamál, mert 3 nap után elkezd időnként csipogni, majd kikapcsol? Ja, hogy az a fura kábel a töltője? Há' bazee nem tudtam... :)
4/4 anonim válasza:
szerintem a biztonság kedvéért mindenképp írj egy üzenetet az ügyfélszolgálatra is!
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!