Ha postai utánvétellel eladtam valamit, és a készülék a vevő állítása szerint hibásnak bizonyult, megteheti a feljelentést, ha igen milyen indokból?
1. Küldje vissza a terméket.
2. Ha tényleg rossz, működőképtelen akkor vissza kell fizetned a vételárat vagy felajánlhatod neki, hogy meg javíttatod.
3. Ha viszont jó az árú csak csak az a baj pl nincs megelégedve a színével vagy kopottas viszont ez a termék leírásában szerepelt, akkor nem te vagy a hibás. És nem vagy köteles megtéríteni neki a költségeit.
Ha bejelentett vállalkozó vagy, akkor a fogyasztóvédelemnél.
Egyébként meg simán a rendőrségen is feljelenthet, ugyanis (ha jól tudom) csalásnak hívják, hogyha szándékosan átvered a vásárlót.
"ugyanis (ha jól tudom) csalásnak hívják"
Abszolút semmim köze a vázolt szitunak jogilag a csaláshoz,így a rendőrséghez sem.
használt, igen
most akkor mi a válasZ?:\
Amennyiben magánszemélyként adsz el egy használt terméket,semmiféle garanciális ill jótállási kötelezettséged nincs,hacsak erről külön szereződés nem köttetik.
Jelen esetben a vevőnek kellene bizonyítani,hogy a termék már nálad hibás volt(állítása szerint),ami utólag aligha fog sikerülni.Fel nem tud jelenteni e miatt(mivel ez nem rendőrségi ügy),ez csak üres fenyegetés.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2025, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!