Csődbe ment a telefon flottám. Be kell fizetnem az utolsó számlát?
Barátainkkal együtt több évvel ezelőtt csatlakoztunk egy telefon flottához.Mindig kifizettük a számlákat.Egyik délután 3 óra körül kaptam egy telefont,az egyik ügyintéző hívott fel,hogy csődbe mentek,és ha ma nem írjuk át a számokat,máésnap letiltják a kimenő hívásainkat,és elvesznek a telefonszámaink.A telefon számok közül több is a tagok vállakozásaihoz kapcsolódik.Weboldalakon,plakátokon,munkaruházaton szerepel,az ügyfélkörről már nem is beszélve akik ezen a számon érnek el minket.Kizárólag a helyi telenor üzlet jóindulatán múlt,hogy túlóráztak és sikerült átmenteni a számokat.Az flottás ügyintéző megsúgta,hogy ne fizessük be a számlát,hiszen a szám jogilak a flottáé volt, a többiek sem fogják,nem kérhetik rajtunk számon.A flottától akarják úgyis behajtani a számlák ellenértékét.Nagyon mérges voltam,hogy nem értesítettek előre semmilyen módon,és sok kellemetlenséget okoztak,illetve komoly anyagi veszteség érhetett volns,ha a céges számokat nem tudjuk átírni,így nem is fizettük be az utolsó számlát.
Másfél hónap után felhívott a flotta tulajdonosa,hogy fizessük be,vagy a behajtó cég fogja beszedni.Megteheti? A szám tehát jogilag a flottáé volt,mi voltunk a használói.
A Telenor valóban a flottán fogja behajtani a tartozást, hiszen azzal állt jogviszonyban. A flotta (illetve a tulajdonos) viszont mát titeket perelhet, hiszen ti meg vele voltatok jogviszonyban, amiben vállaltátok, hogy a szolgáltatás ellenértékét kifizetitek. Ha a tulajdonos behajtó céghez fordul, akkor az a tartozást törvényes úton behajthatja.
Az igénybe vett szolgáltatást akkor is ki kell fizetni, ha megszűnik a cég.
Ingyen ebéd nincs.
Sajnos én is úgy gondolom,hogy a flotta behajthatja,bár ugye azt felszámolják.
Ők is több szempontból inkorrektek voltak szerintem,mivel az utolsó pillanatban értesültünk róla,akkor is csak a cég egyik ügyintézőjének jóindulata miatt.Hivatalos értesítést nem kaptunk,pedig mi mindig mindent kifizettünk.Arról már nem is beszélve,hogy ,most mikor át akartunk menni flottába,másik szolgáltatóhoz,közölték,hogy többem telefonhűség miatt nem mehetnek át.Ez többnyire jogos is,viszont vannak akiknek a telefonszámára a flotta megszűnésének napján telefont vettek,és ezért nem mehet.Mondanom sem kell,hogy mi nem vettünk a fenti időben telefont,tehát nem jogos ránk nézve a 2 év hűség.Ez jogkövető magatartás flotta részéről?Semmi értesítés + telefon vásárlás a számainkra a tudtunk nélkül???
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!