Kezdőoldal » Üzlet és pénzügyek » Egyéb kérdések » Mit tehetek, ha az alkalmazott...

Mit tehetek, ha az alkalmazottam felmondáskor megsemmisíti az adatokat?

Figyelt kérdés
Felmondás közben létfontosságú, céges tulajdont képező adatokat törölt ki a laptopról. A helyreállítás költsége levonható a még neki járó juttatásból? Van rá mód, hogy kártalanítsuk magunkat? Pillanatnyilag még mi vagyunk tartozásban fel, de ha kifizetem már nem tudok rajta behajtani semmit. Mit tegyek?
2009. aug. 28. 15:42
 1/1 anonim ***** válasza:
Jelentsd fel.
2009. aug. 28. 16:20
Hasznos számodra ez a válasz?

Kapcsolódó kérdések:




Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!