Kezdőoldal » Üzlet és pénzügyek » Egyéb kérdések » Royal Sprint Futárszolgálat...

Royal Sprint Futárszolgálat tapasztalatok?

Figyelt kérdés
-
2012. dec. 16. 21:47
1 2 3
 21/25 anonim válasza:
100%
Nagyon problémás a kiszállítás, és az ügyfélszolgálat is. Én már olyan helyről, melynél a royal szállít nem is rendelek... De, pl az extreme digitálnál 4 szerződött futár partner van, sajnos náluk nem az ügyfél dönti el, ki hozza ki... így a royal miatt inkább más webáruházból vásárolok..
2019. nov. 6. 14:41
Hasznos számodra ez a válasz?
 22/25 Buci62 válasza:
Ez szerintem személyfüggő. Nekem ma szállított ez a cég. Tegnap adtak fel számomra egy elég nagy méretű csomagot (első lökhárító)Ma délelőtt hívott a futár, hogy csomagom érkezett. Közöltem vele, hogy dolgozom, csak délután tudom átvenni. Ő mondta, hogy akkor visszajön délután. Amikor hazaértem, vártam egy órát, de gondoltam, felhívom, hogy biztos-e, hogy jön ma. Nagyon udvariasan elmondta, hogy még nincs Budapesten, de visszafelé idejön. Kérdésemre még a hozzávetőleges időpontot is közölte, amit nagyjából be is tartott. Ennél pontosabban szerintem nem is lehet kiszámolni. Itt a hozzászólásokból látom, hogy mennyi probléma van ezzel a céggel és el is hiszem, mert egy olyan cégnél, ahol saját kocsikkal és alvállalkozóként dolgoznak, ott sokkal nehezebb kontrollálni a dolgozót.
2020. febr. 19. 17:35
Hasznos számodra ez a válasz?
 23/25 anonim válasza:
azert olvastok mindenhol negativ kommenteket a royalrol mert azok az ugyfelek akiknek nincsen bajuk a szolgaltatasukkal nem fognak velemenyt irni nyilvan... pozitiv csalodas a ceg szamomra
2020. dec. 30. 18:50
Hasznos számodra ez a válasz?
 24/25 tusi74 válasza:

Kritikán aluli. A 21. században a futár NEM telefonál az ügyfélnek, ha bármi gondot lát. Más futárok, GLS, Sprinter már akkor szólnak, ha a megadott időkereten túl 10 percet késnek, jelezve, hogy mikorra várjam. Itt semmi, sőt a futárnak KI VAN KAPCSOLVA A telefonja. Állításuk szerint a webáruház elírta a címet a címkén, viszont nekem megvan a webáruház eredeti levele, melyen a helyes cím szerepel. Ide is fel fogom tölteni. A problémát meg sem próbálják megoldani, egyszerűen visszahajintják boltba visszaküldöttbe. Egy biztos, abból a webáruházból, ahol ez a futárcég szerepel szállítóként BIZTOSAN nem fogok rendelni.

Itt a bizonyíték, hogy a bolt az én címemet HELYESEN adta meg a kiértesítő levélben. Az pedig, ha a bolttal gondjuk van egymás között kell rendezni, nem a a kuncsafttal kiszúrni.

A kiértesítés képernyőképe, ahol helyes a cím. [link]

2021. febr. 11. 08:47
Hasznos számodra ez a válasz?
 25/25 anonim válasza:
Undorító cég, csomagom feladva kaptam emailt hogy náluk 1-2 nap és szállítják. Nem szállították mikor kb 2 órás huza-vona után sikerült elérnem a futárt közölte hogy mivel neki 1 óra plusz mire ki ér a településemig ezért csúszik a kiszállítás 1 hetet. ( magyarul nem volt kedve kihozni)Vagy ha nagyon kell a csomag akkor szaladgáljak meg én érte amikor kifizettem a házhozszállítást! Legközelebb 3 x megnézem melyik futár cég szállít teljesen alkalmatlanok arra a munkára amire vállalkoztak!
2021. dec. 14. 10:16
Hasznos számodra ez a válasz?
1 2 3

Kapcsolódó kérdések:




Minden jog fenntartva © 2025, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!