Royal Sprint Futárszolgálat tapasztalatok?
Kritikán aluli. A 21. században a futár NEM telefonál az ügyfélnek, ha bármi gondot lát. Más futárok, GLS, Sprinter már akkor szólnak, ha a megadott időkereten túl 10 percet késnek, jelezve, hogy mikorra várjam. Itt semmi, sőt a futárnak KI VAN KAPCSOLVA A telefonja. Állításuk szerint a webáruház elírta a címet a címkén, viszont nekem megvan a webáruház eredeti levele, melyen a helyes cím szerepel. Ide is fel fogom tölteni. A problémát meg sem próbálják megoldani, egyszerűen visszahajintják boltba visszaküldöttbe. Egy biztos, abból a webáruházból, ahol ez a futárcég szerepel szállítóként BIZTOSAN nem fogok rendelni.
Itt a bizonyíték, hogy a bolt az én címemet HELYESEN adta meg a kiértesítő levélben. Az pedig, ha a bolttal gondjuk van egymás között kell rendezni, nem a a kuncsafttal kiszúrni.
A kiértesítés képernyőképe, ahol helyes a cím. [link]
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2025, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!