Kezdőoldal » Üzlet és pénzügyek » Egyéb kérdések » Royal Sprint Futárszolgálat...

Royal Sprint Futárszolgálat tapasztalatok?

Figyelt kérdés
-
2012. dec. 16. 21:47
1 2 3
 1/25 anonim ***** válasza:

Nekem nem jó a véleményem.


Webáruházban vásároltunk nagy háztartási gépet. Kiszállítást hétfőre, vagy keddre kértük. Először azt írták hétfőn hozzák. Majd hétfőn azt, hogy majd kedden. Kedden reggel FÉL HÉTKOR!!!! felhívnak, hogy majd segíteni kéne bevinni a csomagot, mert hogy magában van a kiszállító. Máskor ketten vannak, de ma nem. Hát direkt azért azt a webáruházat választottuk, mert hogy úgy hirdették, hogy ketten hozzák és odateszik, ahova kell. Jó akkor kértük, hogy inkább másnap, ha lehet.

Másnap kihozták, húzták, vonták, alig bírták behozni, a küszöbökön átemelni. Nem volt még ilyen kis bútorszállító kampójuk vagy valami sem, hogy azzal normálisan behozzák. Ráadásul fektetve hozták a hűtőt, amin a márka szerviz fel is háborodott, mikor felhívtam őket, hogy mennyi idő után lehet bekapcsolni.

Amúgy udvarias, normális kiszállítók voltak végül is, bár a csomagoló anyag elszállításon kicsit csodálkoztak. Szerintem ez nem az ő hibájuk, a cégnek kellene ilyenekre felhívni a figyelmüket, meg biztosítani eszközöket számukra, és mikor hűtőket szállítanak ki, akkor biztosítani azt is, hogy legyen is rá emberük. Oké, sok futárszolgálat az ajtóig hozza csak a cuccot, de ők 1. nem így vállalták 2. akkora és olyan nehéz volt, hogy egyedül a kocsiról se tudta volna levenni és szerintem nem a vevő feladata, hogy segédkezzen, azért fizet, hogy ezt megtegyék neki és biztosítsák a feltételeket hozzá, hogy ezt megtehessék a szállítók

2014. júl. 26. 14:22
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/25 anonim válasza:
100%
Nekem sincsen jó tapasztalatom. Nem tudnak egy sms-tl vagy emailt írni hogy mikor jönnek, egyáltalán délelőtt-déluttán. Papírt nem hagynak ha voltak itt...az ügyfélszolgálat pedig nem reagál az emailre...
2015. jan. 9. 09:43
Hasznos számodra ez a válasz?
 3/25 anonim ***** válasza:
63%

Tegnap kaptam csomagot, nem volt semmi baj.

Igaz, egész nap az irodában voltam, nem volt délelőtt-délután kívánságom. A 4.-re hozták fel.


Emberfüggő, futárfüggő.

2015. ápr. 10. 14:27
Hasznos számodra ez a válasz?
 4/25 anonim válasza:
82%
Mondjuk az is érdekes hogy többnyire tragacs kocsival jönnek, amin semmi jelzés nincs. Pl egy piros lada ami már félig szétesik....
2015. ápr. 11. 11:11
Hasznos számodra ez a válasz?
 5/25 ügyes péter válasza:
Két napja kaptam tőlük egy értesítést, hogy a mai napon fogják kiszállítani, várhatóan reggel 8 és du. 4 között. Hát ennek annyira nem örültem. Ekkora időintervallumot megadni nem korrekt. Üljek itthon egész nap? De éppen ezt megelőzendő írtam a cégnek még megrendeléskor a megjegyzésbe, hogy lehetőleg továbbítsák a futárnak abbéli kérésem, hogy telefonon egy órával előbb hívjon fel a futás. És akkor mindenki boldog. Nekik sem kell sietni, én is tudok az időmmel szabadon gazdálkodni, stb. Hát ez az üzenet valószínű nem ment át. Vagy ki tudja. Aztán másnap, vagyis tegnap kaptam egy másik értesítést, sms-ben (este fél9-kor), ami megerősíteni volt hivatott az előző értesítőt, de ebben nem az állt, hogy 8 és 4 között, hanem hogy 11 és 6 között (e pillanatban 6 óra 10 percet mutat az órám). Próbáltam napközben többször is elérni a központot, hiába. Hosszan csöng, zene, semmi. Írtam a honlapjukon is üzenetet. Na, arra válaszoltak a központból. Mivel beleírtam a rendelésazonosítót is, ezért az illető kapcsolattartó megadta a futár telefonszámát. Felhívom, ez eme szöveg megfogalmazását megelőző percekben történt, úgy 6 előtt 2 perccel, hogy mégis, kedves uram, merre jár...! A legnagyobb - szinte méla - nyugalommal válaszolja, miután megtudakolta a címemet, hogy "há, még olyan fél óra" Nem akarok hüledezni, nem akarok veszekedni. Ezekbe teljesen belefáradtam. Meg kár sem ért. De annyit azért fontosnak tartottam, hogy ezt a szöveget legalább megírjam. Nem értem a cégeket, hogy miért nem körültekintőbbek a futárszolgálat kiválasztásakor. Vagy őket nem érdekli, hogy a vevőjük mennyire elégedett? És nem értem a futárszolgálatokat. Annyival egyszerűbb lenne az élet mindenkinek, ha a második (általában hajnali vagy késő esti) értesítő sms helyett inkább a kiszállítást megelőző órában érkezne egy sms, hogy "egy órán belül érkezik a csomag."
2016. okt. 7. 18:14
Hasznos számodra ez a válasz?
 6/25 anonim válasza:
100%
Soha többé nem kérem a webáruháztól hogy a Royal Sprinttel küldje el az árut. Budapestről egy hét alatt nem sikerült elhozniuk két kicsi csomagot, pedig a webáruház a megrendelést követő napon jelezte, hogy a csomag a Royal Sprintnél van. A Royal Sprint csomagkövetőjét minden nap megnéztem, hogy hol tart a csomag:minden nap egy következő napot írtak be szállítási időnek. Ez Így megy egy hete. Megbízhatatlan társaság - ez a véleményem róluk.
2016. dec. 18. 23:05
Hasznos számodra ez a válasz?
 7/25 anonim válasza:

Szintén rossz a véleményem róluk...

Azt még el is fogadtam, hogy csak annyit tudnak megmondani, hogy reggel 8 és délután 6 között érkezik meg a csomag, de...

a futár felhív fél 11-kor, hogy 11-kor itt van. Dolgozom, így megkérjük, hogy vagy délután hozza, vagy egyeztessünk egy másik időpontot, erre közli, hogy az lenne a legjobb, ha mi mennénk el a csomagért (hozzá), mert ő már nem akar visszajönni... Ennyit erről... Nem is értem, miért dolgoznak ilyen emberekkel...

2017. jan. 20. 14:32
Hasznos számodra ez a válasz?
 8/25 anonim válasza:
Fogyatékos társaság. Garanciális javításra vittek el tőlem egy elektronikai eszközt. Vagyis vittek volna, mert először elnézték a címet, és rossz helyre mentek a csomagért. Majd amikor a helyes címre érkeztek, a láthatóan alkoholista, ápolatlan és vállalhatatlan futáron látszott, hogy azt sem tudja, hogy hol van. Ami után a megjavított cuccot többszöri egyeztetés után csak sikerült a diszpécsernek a cég telephelye helyett a régi telephelyre küldeni a város totál másik végére - nem is értem, hogy az a cím honnan volt meg nekik. Katasztrófa.
2017. szept. 6. 16:36
Hasznos számodra ez a válasz?
 9/25 anonim válasza:
100%

A Royal futár egy rettenetes cég. Mottójuk lehetne: "Nem tudhatod sem a napot, sem az órát". Csütörtökre jelezték, hogy hozzák a hűtőt. Feleségem egész nap várta őket. Aztán délután kiderült, hogy pénteken hozzák. Szabit vettem ki, dél körül látom a neten, hogy hétfőre módosították. Veszekedés telefonon, nagy nehezen péntek estét ígérnek. Péntek este felhív a futár, hogy ő kis Forddal van, a hűtő meg nagy, így csak hétfő. Könyörgések árán megígérik, hogy szombat reggel 8-9. között kihozzák. Szombat reggel 8-kor telefon: 9-12. között hozzák. Családi program lett volna szombatra, de mindegy. Most szombat, 10 óra, még várjuk őket...

Nem hogy az órát vagy napszakot nem tudják megmondani, de a napot sem!!! Naponta tologatják egy nappal későbbre a kiszállítást. Ha velük hozatsz valamit, vegyél ki egy hét szabit!!!

2017. szept. 23. 10:03
Hasznos számodra ez a válasz?
 10/25 anonim válasza:
100%
Nem voltak hajlandóak a 3. emeletre felhozni az árut - pedig kötelességük - utána meg nem akart visszaadni 600 Ft-ot. Tehát el akart rakni 600 Ft úgy, hogy kijelentette, hogy ők emeletre nem cipekednek. Azt hogy nem hozzák fel még elnéztem nekik (nagyot nyelve), de amikor kijelentette, hogy nem tud visszaadni, akkor elszakadt a cérna! Mondtam nekik vigyék vissza oda az árut ahonnét hozták. Majd rendelek máshonnan. A poén az, hogy ah felhozták volna 1600 Ft borravaló volt nekik szánva.
2017. okt. 25. 19:36
Hasznos számodra ez a válasz?
1 2 3

Kapcsolódó kérdések:




Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!