Nagy a diulemmám, mit lehet ilyen esetben tenni?
A napokban vásároltam számítógépembe egy grafukus kártyát interneten keresztül. Úgy döntöttem a kártya adatai alapján hogy nekem az a kártya tökéletes lesz. Megrendeltem, másnap ki is hozta a postás, és mikor át adta vettem észre először a dobozát, hogy abszolút nem ugyan az mint amit a webshopon láttam. Kicsit tüzetesebben átnézve az adatait, azok sem stimmeltek. Viszont a neve teljesen megegyezett azéval amit én kinéztem magamnak azon az oldalon.
A webshop képillusztrációján szereplő kártya és a hirdetés neve között egyetlen egy szám eltérés volt található, az adatai között úgy szintén. Viszont a két kártya között majdnem 20 ezer forintos külömbség, annak a javára amit én választottam az oldalon, ahhoz képest amit kaptam. A kártyát garanciálisan vettem, hivatalos webshop boltból vadonatújonan.
Ilyenkor mi a tehendő? Élhetek reklomációval abban bírzava hogy tesznek valami az ügy érdekében az én szempontomból pozítívan, vagy csak üres köröket járnék feleslegesen? Nem kevés energiámba került előbányászni az internet szövevényes hálója mélyéről, majd összegyüjteni rá az abszolút nem kevés pénzt, sőt sok pénzt, és ráadásul csalódnom kelett amikor nem azt kaptam meg amit én rendeltem azon kívül hogy csak a neve egyezett azéval amit én kiválasztottam.
Titkon valahol abban reménykedek hogy ez így vásárlói félrevezetésnek számít, hiszen az is, és hogy azt a grafikus kártyát fogom igen is megkapni, amit én ott fent az oldalon kiválasztottam hiába kerül majd 50 ezer forintba az én általam kifizetett 30-hoz képest. Van erre esély?
Az hogy megtérítjük a kárát azon felül hogy időt és energiát áldozott rá és hogy nem azt kapta amit kiválasztott, hanem az oldalon található kártya adataiéhoz jóval gyengébbet ugyanannyi pénzért miközben ön nem erre számított, mert csak a neve egyezett meg azéval amit kiválasztott, biztos nem. Max ennyit hogy visszafizetik az árát! Ezért foldultam ide.
Azt nem fogják leírni. Ezért kérdem itt.
Ha meg tudsz velük egyezni (eszedbe jutott már amúgy, hogy csak simán hiba történt? Ott is emberek dolgoznak, véletlen rosszat küldtek...) akkor mindent lehet. SImán előfordulhat, hogy bocsánatkérést követően cserélik neked ha normálisan állsz hozzájuk.
Ha nem akkor pedig KÖTELESEK visszavenni.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!