Kezdőoldal » Üzlet és pénzügyek » Egyéb kérdések » Nagy a diulemmám, mit lehet...

Nagy a diulemmám, mit lehet ilyen esetben tenni?

Figyelt kérdés

A napokban vásároltam számítógépembe egy grafukus kártyát interneten keresztül. Úgy döntöttem a kártya adatai alapján hogy nekem az a kártya tökéletes lesz. Megrendeltem, másnap ki is hozta a postás, és mikor át adta vettem észre először a dobozát, hogy abszolút nem ugyan az mint amit a webshopon láttam. Kicsit tüzetesebben átnézve az adatait, azok sem stimmeltek. Viszont a neve teljesen megegyezett azéval amit én kinéztem magamnak azon az oldalon.

A webshop képillusztrációján szereplő kártya és a hirdetés neve között egyetlen egy szám eltérés volt található, az adatai között úgy szintén. Viszont a két kártya között majdnem 20 ezer forintos külömbség, annak a javára amit én választottam az oldalon, ahhoz képest amit kaptam. A kártyát garanciálisan vettem, hivatalos webshop boltból vadonatújonan.


Ilyenkor mi a tehendő? Élhetek reklomációval abban bírzava hogy tesznek valami az ügy érdekében az én szempontomból pozítívan, vagy csak üres köröket járnék feleslegesen? Nem kevés energiámba került előbányászni az internet szövevényes hálója mélyéről, majd összegyüjteni rá az abszolút nem kevés pénzt, sőt sok pénzt, és ráadásul csalódnom kelett amikor nem azt kaptam meg amit én rendeltem azon kívül hogy csak a neve egyezett azéval amit én kiválasztottam.


Titkon valahol abban reménykedek hogy ez így vásárlói félrevezetésnek számít, hiszen az is, és hogy azt a grafikus kártyát fogom igen is megkapni, amit én ott fent az oldalon kiválasztottam hiába kerül majd 50 ezer forintba az én általam kifizetett 30-hoz képest. Van erre esély?



2012. dec. 3. 10:07
1 2
 1/14 anonim ***** válasza:
Most pontosan nem tudom hány napon belül, de kötelesek visszavenni és visszafizetni az árát, ha nem megfelelő a cucc. Olvasd el a webshop oldalán a felhasználási feltételeket, ott biztos benne van mi a teendő.
2012. dec. 3. 10:10
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/14 A kérdező kommentje:

Az hogy megtérítjük a kárát azon felül hogy időt és energiát áldozott rá és hogy nem azt kapta amit kiválasztott, hanem az oldalon található kártya adataiéhoz jóval gyengébbet ugyanannyi pénzért miközben ön nem erre számított, mert csak a neve egyezett meg azéval amit kiválasztott, biztos nem. Max ennyit hogy visszafizetik az árát! Ezért foldultam ide.

Azt nem fogják leírni. Ezért kérdem itt.

2012. dec. 3. 10:15
 3/14 A kérdező kommentje:
Most néztem meg, és persze hogy akár ehhez hasonló sincs leírva, még jó hogy nem fognak ilyet írni a vásárlók koncára mint lehetőség, avagy kiskapu.
2012. dec. 3. 10:34
 4/14 anonim ***** válasza:
100%
8 napon belül indoklás nélkül elállhatsz internetes vásárláskor, visszaküldöd a kártyát és 30 napon belül visszakapod a pénzed.
2012. dec. 3. 11:03
Hasznos számodra ez a válasz?
 5/14 A kérdező kommentje:
A kérdésem lényege abban rejlik, hogy hogy tudom ezt a magam javára fordítani, hiszen úgy érzem hogy át lettem verve, és mélyen csalódnom kelett egy olyan pc-s boltban amire eddig azt hittem hogy a legjobb. R-go van e esélyem arra hogy az árlistában szereplő és tulajdonságú videókártyát megkapjam 0 ráfizetéssel ezért cserébe, mert át lett verve egy vásárló, mert nem azt kapta amit az adatok alapján hitte hogy megrendelt!
2012. dec. 3. 11:56
 6/14 anonim ***** válasza:
Fordulj a fogyasztóvédelemhez! De arra szerintem kevés az esélyed, hogy ugyanannyi pénzért megkapsz egy értékesebb cuccot, mint amit kifizettél, csak azért, mert ők tévedtek. Visszavenni kötelesek, ha nem tudják szállítani a kért cuccot (természetesen ráfizetéssel), akkor visszafizetik amit te fizettél. De hogy gondoltad azt, hogy akkor ők most lenyelnek 20 ezer forint különbözetet azért, mert nem jót szállítottak? Ez max. elnézést kérek kategória. Ha jól értem egyébként amit akarsz.
2012. dec. 3. 14:21
Hasznos számodra ez a válasz?
 7/14 anonim ***** válasza:

Ha meg tudsz velük egyezni (eszedbe jutott már amúgy, hogy csak simán hiba történt? Ott is emberek dolgoznak, véletlen rosszat küldtek...) akkor mindent lehet. SImán előfordulhat, hogy bocsánatkérést követően cserélik neked ha normálisan állsz hozzájuk.


Ha nem akkor pedig KÖTELESEK visszavenni.

2012. dec. 3. 14:33
Hasznos számodra ez a válasz?
 8/14 anonim ***** válasza:
6-os vagyok: Nekem webáruházam van, én szoktam ilyet csinálni, hogy küldök ajándékba még egy terméket, de nálam ezres körül van egy-egy termék ára. Ennél belefér, hogy "jófejek legyünk" az ügyféllel. De azért itt most 20.000 Ft. különbözetről beszélünk, itt nehezen tudom elképzelni, hogy jófejségből egy ennyivel drágábbat elküldenének a kérdezőnek, csak azért, mert tévedtek. Persze ez nem jó dolog, de tényleg emberek dolgoznak ott is, előfordul az ilyen.... Az teljesen rendjén van, hogy a különbözetet fizetve küldik a jót vagy ha nem tudják küldeni, akkor vissza kell fizetniük, de ennyivel értékesebbet küldeni 0 ráfizetéssel. Hát én ezt nem gondolom....
2012. dec. 3. 14:37
Hasznos számodra ez a válasz?
 9/14 A kérdező kommentje:
Igen. Köszönöm. Erre lettem volna kíváncsi. Bár a nevén kívül semmi nem stimmelt a termékkel kapcsolatban, jóval erősebnek volt írva mint egyébként, de se baj. Ez azért elég nagy tévedés, mert szó szerint félrevezetik az embert, számít valamire, aminek a fele sem igaz. A név alapján meg teljesen jót küldtek ki. Viszont ha tulajdonságok részét vesszük már hatalmas külömbségekkel álltam szemben, aminek nagyon nem örültem.
2012. dec. 3. 14:53
 10/14 anonim ***** válasza:
Kérdezd meg tőlük, de nem hinném, hogy 20 ezret lenyelnek.
2012. dec. 3. 14:54
Hasznos számodra ez a válasz?
1 2

Kapcsolódó kérdések:




Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!