Vettem 1 hasznalt laptopot uzletben elado, ugy hirdette, hogy 1,5 orat megy az aksija. Otthon kiderult, hogy max 10 percet. Visszavittem neki, bevette bizomanyiba, azt mondta, ha eladta jelentkezik, de lassan 1 hete nem. Ti mit tennetek a helyemben?
Figyelt kérdés
Szerintem az eljarasa nem korrekt,mashol azonnal visszaadjak a penzt ilyen esetben,o hibazott,es szuksegem is lenne mihamarabb a penzre.2012. nov. 17. 13:14
1/6 anonim válasza:
Nem bizományiba kellett volna beadni, hanem visszakérni az árát ott helyben. Szerintem nem nagyon tudsz most mit tenni
2/6 A kérdező kommentje:
En is penzt akartam eloszor,de azt nem adott.Nem tudom,hogy fogalmazzak,kulfoldi a tulaj,nem tul bizalomgerjeszto.
2012. nov. 17. 17:54
3/6 anonim válasza:
Közel -keleti az eladó? Mert akkor jobb ha visszakéred az egész terméket.....amíg még lehet. Ez volt a tanulópénz.
Papírt adott egyáltalán az átvételről?
4/6 A kérdező kommentje:
Igen kozel keleti.Sajnos mindent megtehetnek ebben az orszagban.Atvetelrol adott vmi altalanos papirt,de eloszor azt sem akart
2012. nov. 18. 13:51
5/6 anonim válasza:
Egy akku hibáért nem biztos, hogy vissza vittem volna.
Milyen géped van, mert van egy kobor aksim ha egyezik.
6/6 A kérdező kommentje:
Igen erdekes,hogy aksi hibaert nem vitted volna vissza,hiszen 10-15000nel kezdodnek az aksik.Sajnos ennyi kidobando penzem nincs.MSI egyebkent a gep tipusa.
2012. nov. 18. 18:39
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!