Mit tudunk tenni?
Anyám hogy milyen simlis cégek is vannak....chh...
Na de mint magánember én a következő tenném:
Tudni kell hogy ti személyesen vettétek át és hoztátok el a fotelt, vagy futár volt? Ha futár akkor a futár tudja bizonyítani hogy mit adott át s mit nem, ha mázlid van akkor korrekt és segíteni fog e téren.
Továbbá lehet kicsit erőteljesebben ki kellene fejezni az együtt nem értést, és megfenyegetni őket, hogy ez átverés volt, és a szeletelőt meg sem kaptátok, kvázi nem követelhetik! Hiba volt nem áttekinteni a papírokat hogy mit vesztek át, mert most azért jogos a követelésük.
Ha vannak tanuk fenyegetőzhetsz perrel is, talán elállnak a követeléstől! de a futáros témát érdemes megfuttatni!
Sok sikert.
Sajnos a cég egyik képviselője hozta ki személyesen a terméket, így vagy ő rakta el az "ajándékot", vagy a cég már eleve ezt kéri az értékesítőitől, hogy probléma legyen az elállási jog érvényesítésekor.
A papírokat mi is át szoktuk nézni, mielőtt aláírjuk (főleg egy ilyen semmiből jött cégnél), de itt a nagyszüleimről van szó, mindketten 80 évesek már elmúltak! Mellesleg még azzal is el voltak foglalva, hogy nyertek valamit, de akkor miért kell fizetniük 270.000 Ft-ot (amúgy még teljesen racionálisan gondolkodó emberek, így felfedezték az ellentmondást), de az értékesítő lyukat beszélt a hasukba, hogy ez csak valami adminisztrációs költség, de a termék valójában 1 milliót ér, és hogy el akarnak bukni 700 ezret 270 ezer miatt? Abszolút kimeríti a tisztességtelen kereskedelmi gyakorlatot, nyereség utáni vágy felkeltése fogyasztó megtévesztés által...
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!