Kezdőoldal » Üzlet és pénzügyek » Egyéb kérdések » Miért ilyen hanyag a banki és...

Miért ilyen hanyag a banki és egyéb ügyfélszolgálati személyek?

Figyelt kérdés

Kérdeztem egy teljesen általános informácíót, mégis már rögtön azonosítást kér. Pedig semmi személyes dolgot nem kérdeztem.


Egyetlen probléma ami miatt kérték az azonosítást, hogy cimnek hülyeséget adtam meg, vagyis tárgynak "számlainformácíó", pedig valójában ehhez köze se volt.


De a lényeg a lényeg, nem olvassák el az E-maileket, csak ha adatokat adok meg. Undorító egy társaság.


2012. szept. 25. 17:51
Sajnos még nem érkezett válasz a kérdésre.
Te lehetsz az első, aki segít a kérdezőnek!

Kapcsolódó kérdések:




Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!