Hogyan kell hivatalosan a vendéglátó egység árukészletét átadni az új üzemeltető részére? Van valakinek tapasztalata?
Figyelt kérdés
Folyamatosan működő egységről van szó,csak üzemeltető váltás történik.A működési engedély meg van,a NAV-nak be lett jelentve.
Elég ha a két üzemeltető egymás között le leltároz,és számlára átveszi majd az ellenőrzéskor bemutatja?
2012. szept. 1. 23:13
1/1 anonim válasza:
Persze, hogy elég. Neki van számlája az árukészletét képező áruról. (Bár akkor neked ez után áfát kell fizetned még, és nem írhatod le "selejtbe", de gondolom ez már mindegy ha nem működik tovább a vállalkozásod.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!