Kezdőoldal » Üzlet és pénzügyek » Egyéb kérdések » Milyen kártérítési, vagy...

Milyen kártérítési, vagy fogyasztóvédelmi lehetőségeim vannak? Többi lent

Figyelt kérdés

kb 1,5 hónapja leadtam garanciálisan javításra a számítógépem. Azonban még mindig nem sikerült visszakapnom. A bolt az a nagykerhez, meg most a beszállítóhoz küldözget, azt mondják ők se tudják elérni őket.

1,5 hónap az már nem az ésszerű határokon belül van. Ráadásul 2 hete szóltak hogy be kéne vinnem egy másik garancia levelet, amit elfelejtettem (egyet adott maga a bolt, meg egy volt a gép dobozában) mert addig csak a nagykereskedés ült rajta és csak akkor küldte tovább a szervízbe, viszont 1 hónapig eszükbe se jutott hogy én nem adtam oda a másik garancialevelet. Tehát 1 hónapig nem csinált semmi a nagyker, most már kész van egy ideje de még mindig nem küldték vissza.

Jár nekem valami kártérítés ha végre visszakapom, illetve fogyasztóvédelemnél be lehet panaszolni őket?



2012. aug. 25. 08:37
Sajnos még nem érkezett válasz a kérdésre.
Te lehetsz az első, aki segít a kérdezőnek!

Kapcsolódó kérdések:




Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!