Milyen kártérítési, vagy fogyasztóvédelmi lehetőségeim vannak? Többi lent
kb 1,5 hónapja leadtam garanciálisan javításra a számítógépem. Azonban még mindig nem sikerült visszakapnom. A bolt az a nagykerhez, meg most a beszállítóhoz küldözget, azt mondják ők se tudják elérni őket.
1,5 hónap az már nem az ésszerű határokon belül van. Ráadásul 2 hete szóltak hogy be kéne vinnem egy másik garancia levelet, amit elfelejtettem (egyet adott maga a bolt, meg egy volt a gép dobozában) mert addig csak a nagykereskedés ült rajta és csak akkor küldte tovább a szervízbe, viszont 1 hónapig eszükbe se jutott hogy én nem adtam oda a másik garancialevelet. Tehát 1 hónapig nem csinált semmi a nagyker, most már kész van egy ideje de még mindig nem küldték vissza.
Jár nekem valami kártérítés ha végre visszakapom, illetve fogyasztóvédelemnél be lehet panaszolni őket?
Te lehetsz az első, aki segít a kérdezőnek!
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!