Kezdőoldal » Üzlet és pénzügyek » Egyéb kérdések » Miért nincsenek ablakok a...

Miért nincsenek ablakok a nagy bevásárlóközpontokon?

Figyelt kérdés
tudtam, de elfelejtettem. Van valami magyarázata,mint pl a havonta való átrendezésnek. Elfelejtettem,nem találom:(

2012. aug. 15. 21:15
 1/6 anonim válasza:
Kereskedőként tanultuk hogy a havi átrendezésnek az a magyarázata hogy mivel az ember hozzászokik a célirányos bevásárláshoz egy idő után csak bizonyos helyekre/sorokba megy be. Így aztán ha átrendezik a vásárló magyarán nem talál meg semmit, ekkor jön az impulzusvásárlás, tehát hogy új helyeket/termékeket fedez fel az üzletben és bizony talán olyan dolgokat is megvesz amiért egyébként be sem ment volna.
2012. aug. 15. 21:28
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/6 A kérdező kommentje:
ezt tudtam én is, csak példaként hoztam fel:) azért köszi
2012. aug. 15. 21:52
 3/6 anonim válasza:
Jah bocs. Rosszul értelmeztem a kérdést.
2012. aug. 15. 22:20
Hasznos számodra ez a válasz?
 4/6 anonim ***** válasza:
Mert építészetileg könnyebb megoldani és a hasznos falfelületeket sem veszi el az ablak.
2012. aug. 16. 00:12
Hasznos számodra ez a válasz?
 5/6 anonim ***** válasza:
Továbbá ahol van ablak, ott is általában lematricázzák (pl. Media Marktok), mert a napfény és a külső fény MINDIG elvonja a figyelmedet a termékekről, mert akarva akaratlanul is kinézel az ablakon.
2012. aug. 16. 09:12
Hasznos számodra ez a válasz?
 6/6 A kérdező kommentje:
nem, nem ezek,valami nagyon érdekes magyarázata volt,ami belegondolva tényleg működik.Azért köszi : )
2012. aug. 16. 18:56

Kapcsolódó kérdések:




Minden jog fenntartva © 2025, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!