Kezdőoldal » Üzlet és pénzügyek » Egyéb kérdések » Mért nem szeretitek az MLM-ren...

Mért nem szeretitek az MLM-rendszereket?

Figyelt kérdés
Pontosítva, arra vagyok kíváncsi, ki mért nem szereti az ilyen jellegű internetes munkákat. Milyen negatív élményeitek voltak stb. Persze ha valaki pozitív véleménnyel van valamelyikről arra is kíváncsi vagyok. Itt a kifejezetten otthon interneten keresztül végezhetőkre gondolok. Nem olyanra mint a Forever vagy a nu-skin, h százezrekkel kell indulni és el kell adnod a terméket vállalkozói engedély stb, hanem olyanra ahol interneten hirdetéseket adsz fel vagy hasonló és MAX 4 - 5 ezer a befektetés. Normális, komoly válaszokat szeretnék ha lehet.

2012. júl. 4. 16:46
1 2 3
 11/26 anonim ***** válasza:

Amit felvázoltál az nem MLM hanem szinte mind kivétel nélkül piramisjáték, vagy valami hasonló, de semmiképpen sem MLM.

És pont az ilyenek miatt nem szeretik, mert sok kvázi bűnöző MLM-nek akarja álcázni az illegális tevékenységét.


A tájékozatlanok meg el is hiszik, hogy tényleg MLM-ről van szó.

2012. júl. 5. 06:10
Hasznos számodra ez a válasz?
 12/26 anonim ***** válasza:

A múltkor az egyik ilyen netes hirdetős piramisjátéknál az egyik szervező el is ismerte, hogy az piramisjáték és még örült is neki, hogy ebből szedte meg magát. Vagyis egy másik ilyenből. De már készül arra, hogy ismét összeomlik a rendszer és csinálnak egy saját piramisjátékot. Amit a sok birka ismét megkajál. Aztán megint lesz egy rakás csalódott ember akik azt hiszik ez az MLM.


NEM az MLM az nem erről szól.

2012. júl. 5. 06:12
Hasznos számodra ez a válasz?
 13/26 anonim ***** válasza:

18.11 vagyok.

Válasz: igen, nyitott és meggyőzhető vagyok. Eddig ez nem sikerült senkinek MLM témában.


Csapos analógia: a kiszolgálás és az értékesítés két különböző fogalom.

A csaposnak egyébként meg mindegy hogy mit iszol, csak fizess sokat vagy adj borravalót, nem egy konkrét termék értékesítésében érdekelt.

2012. júl. 5. 09:25
Hasznos számodra ez a válasz?
 14/26 anonim ***** válasza:

"Csapos analógia: a kiszolgálás és az értékesítés két különböző fogalom."


Nem. A csaposnak az az érdeke, hogy legyen forgalom. Tehát értékesítő. Egy MLM hálózatépítőnek az az érdeke, hogy kiszolgálja a potenciális ügyfeleket. Tehát ő kiszolgál...


"A csaposnak egyébként meg mindegy hogy mit iszol, csak fizess sokat vagy adj borravalót, nem egy konkrét termék értékesítésében érdekelt."


Aha, mert akkor nyugodtan lehet bunkó, legfeljebb nem Heinkent iszol, hanem Borsodit? Miii?!?


Amúgy nem értetted meg a lényeget. Egy MLM hálózatépítő sem képviseli a cégét. Magát képviseli, és a saját vállalkozását. Ha bunkó, neki nem fog menni az üzlet, maga a termékgyártó vállalat köszöni szépen, jól meglesz nélküle. Mint a Heineken a "Mari kocsmája" nélkül.

2012. júl. 5. 09:34
Hasznos számodra ez a válasz?
 15/26 anonim ***** válasza:

"Nem. A csaposnak az az érdeke, hogy legyen forgalom. "


Nem. A tulaj érdeke hogy forgalom legyen, a csaposé hogy megkapja a fizut meg a borravalót. Hacsak nem 2 in 1 helyzet. Tehát kiszolgál, mivel nem érdekli hogy az adott termék a vevő kívánalmaival legyen összhangban, cél a minél több bevétel ( ha aranyászokból akkor abból, ha kőbányaiból akkor abból). Szóval nem a sörgyárat képviseli, legfeljebb a kricsmit, ahol - ha bunkó volt, vagy langyos sört kaptál- legközelebb nem mész be ( ettől a kőbányai még köszöni szépen, megvan).


"Egy MLM hálózatépítőnek az az érdeke, hogy kiszolgálja a potenciális ügyfeleket. Tehát ő kiszolgál... "


Ez a baj. Ha kiszolgál, és nem a hosszú távú üzleti kapcsolatot nézi. Aki értékesít, az felméri és figyelembe veszi az ügyfél igényeit. Az elégedett ügyfél további potenciális üzletet jelent az értékesítőnek.

Ha kiszolgál ( tehát olyat ad el, ami nem feltétlenül a vevő igényeit elégíti ki, de qvára mindegy, mert van belőle jutalék), és az ügyfél elégedetlen, az exponenciálisan rontja a további üzleti sikereket ( a rossz hír jobban terjed- elve alapján).


Mivel itt konkrét cégről és adott márkajelzésű termékekről van szó, nyilván nem önmagát képviseli ( nem a "marikát" vagy a saját termékeit veszem meg, hanem x cégét).

2012. júl. 5. 12:03
Hasznos számodra ez a válasz?
 16/26 anonim ***** válasza:

"Ez a baj. Ha kiszolgál, és nem a hosszú távú üzleti kapcsolatot nézi."


A kiszolgálás csak akkor történhet meg ha van igény.

Igény nélkül kiszolgálni sem lehet. A kiszolgálás az értékesítés része.

A legtöbb MLM-ben meg nem olyan termékek vannak amit egyszer eladnak a "pancsernek" aztán viszlát. Hanem pont, hogy folyamatos vevőgondozás van.

Szóval kb leülhetsz egyes.

2012. júl. 5. 13:39
Hasznos számodra ez a válasz?
 17/26 anonim ***** válasza:

"A kiszolgálás csak akkor történhet meg ha van igény.

Igény nélkül kiszolgálni sem lehet. A kiszolgálás az értékesítés része."


Így van. Bemegyek a boltba és kérek 10 deka párizsit, és megkapom. Ez a kiszolgálás.


Nyilván van olyan hogy valaki majd' megveszik egy avonos golyós dezodorért, de az esetek többségében azért- ez könnyen belátható magából az mlm működéséből - nem döntik rá az mlm-esekre az ajtót a tömeges igényeikkel a potenciális vásárlók.


A kiszolgálás pedig nem az értékesítés része.

Mindkettő eladás, a különbséget a kettő között már kifejtettem.

2012. júl. 5. 18:25
Hasznos számodra ez a válasz?
 18/26 anonim ***** válasza:

"Mivel itt konkrét cégről és adott márkajelzésű termékekről van szó, nyilván nem önmagát képviseli"


Nem. A kocsmáros a kocsmáját képviseli. A benne felszolgált sör (gyártó) pedig egy eszköz arra, hogy forgalma legyen. Ugyanígy az MLM-ben.


Azt pedig nem fogom fel, hogy ha szerinted emberek nálad cégek képviseletében jártak, akkor mégis miért az embereket, nem az adott cégeket jellemezted.. Úgy tűnik, tudat alatt te is tudod, hogy az adott embereket, és az ő módszereiket utasítod el, nem az adott cégeket, és főleg nem magát az MLM rendszert. Ezeket az embereket ismered, róluk írtad a véleményedet. A cégekről fogalmad sincs, az MLM-ről meg még annyi se. Na pont ezért nem értem, miért írsz a kérdéshez választ egyátalán... ;)

2012. júl. 5. 21:00
Hasznos számodra ez a válasz?
 19/26 anonim ***** válasza:

"Nyilván van olyan hogy valaki majd' megveszik egy avonos golyós dezodorért, de az esetek többségében azért- ez könnyen belátható magából az mlm működéséből - nem döntik rá az mlm-esekre az ajtót a tömeges igényeikkel a potenciális vásárlók."


Nem, mivel sokan nem is ismerik a termékeket meg a céget. Ezért kell nekünk reklámozni. Viszont aki már ismeri a terméket az sokkal több hajlandóságot mutat a vásárlásra, mint aki nem. Sok esetben eltűnik az akitől korábban vette és nekem kell kiszolgálni. Én annyira nem bánom. :)


Most komolyan le kell írni, hogy hogyan alakul ki az igény?

Ne már. Na jó. Ismerős az, hogy reklám?? Gondolom igen. Reklámoznak valamit és az megtetszik az illetőnek meg akarja vásárolni.


Ugyanez van az MLM-nél is. Van egy reklámtevékenység (nem mindig, és mindenhol van igényfelmérés, ahogy mi dolgozunk - egyéni módszer - ott mindig van) aztán a vásárló úgy dönt, hogy ő vásárol. Innentől kezdődik a vevő kiszolgálása. Ami az értékesítési folyamat része.


És mindezek után a vevők egy része jelentkezik a termékért, a többit meg fel kell hívni, hogy mit rendel, meg van aki magának rendel. Ezek mind a kiszolgálás részei.

2012. júl. 5. 21:56
Hasznos számodra ez a válasz?
 20/26 anonim ***** válasza:

tegnap 09:25 Köszönöm. Ez egyenes válasz volt (a nekem címzet részről beszélek).


Magam részéről ismerek nem egy embert, aki mielőtt felépített egy profitábilis MLM üzletet, az élet más területén is letett valamit az asztalra. Olyanokat is, akik sikeresek voltak, vagy ma is sikeresek más területen, emellett építenek MLM üzletet, amiben egyelőre nem msikeresek, de mégsem hagyják abba. Tudok rengeteg olyanról, akik különösebbe nsikeresnek nem voltak mondhatóak, de jóravaló derék emberek, csak nem sikerült tudásukat, becsületességüket igazán kamatoztatni. Ők kaptak egy eszközt a kezükbe. Természetesen olyanok is vannak, akik tényleg elég gázok. Ők viszont végre elkezdtek valamivel foglalkozni. Én azt is klassz dolognak tartom, hogy az ilyen emberek változhatnak, fejlődhetnek.

2012. júl. 6. 01:04
Hasznos számodra ez a válasz?
1 2 3

Kapcsolódó kérdések:




Minden jog fenntartva © 2025, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!