Kukuri kérdése:
Mit kell egy cégnek teljesítenie ha garanciális probléma van?
Figyelt kérdés
Üdvözletem. Kicsit jobban leírva a következőről van szó.
Lett vásárolva egy videokártya. Nem annyira gagyi kategória. Kb 80.000 Ft. Fél év után kiderült egy hibája. A hiba valós és garanciális. Kellene adni egy másikat helyette. Viszont már nincs kereskedelmi forgalomban ez a típusú kártya. Ha jól tudom ebben az esetben vissza kell hogy adják a pénz. Viszont a mai értéken akarják kifizetni. Ami közel a fele a vásárlási értéknek.
Kérdés hogy mit lehet ebben a helyzetben tenni? Kinek van igaza?
2012. jún. 5. 15:38
1/1 anonim válasza:
Ha garanciális, akkor a gyártó köteles biztosítani a javítást vagy cserét, akár gyártják még szalagon, akár nem. A mai értéken való kifizetés egyébként azért jogos, mert fél évet már használtad, nem új a termék.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!