A bónusz brigádnál vásárolt kuponom pontosan hogy kell használni?
Vásároltam egy 40%-os kupont innen [link]
Ugye ez úgy működik hogy elutalom a 10ezret a bónusz brigádnak, és utána én úgy értelmeztem, hogy a 16.590 forintba kerülő parfümöt 10ezerért vehetem meg.
Miután beváltottam a kupont, úgy számlázták ki hogy a 16.590-ből levontak 10ezret, így 6590-et kell(ene) fizetnem + postaköltségét, mindezt utánvétellel.
Itt akadtam el. Nem csak a postaköltséget kellene kifizetnem? o.O Mert így lényegében ugyanannyit fizettem a parfümért mint kupon nélkül, csak két részletben, o.O
Köszönöm, akkor ezek szerint nem én vagyok süsü :D
Még azt megvárom hogy átvételkor bemutatom a kupont, és ha akkor csak a postaköltséget kell kifizetnem, és esetleg csak furán számláztak. Íme a számla:
"Megrendelés összege
Részösszeg: 16,590.-Ft
Utánvételes szállítás: 690.-Ft
Kupon(FZU9922): -10,000.-Ft
Végösszeg: 7,280.-Ft"
Mert fenti hirdetésben ugye azt írják, hogy a honlapon kell beváltani a kódot, viszont magán a kuponon ez áll:
"Bónusz beváltható: 2012. május 24 –május 31.
A kedvezmény kiválasztásához kattints a
MEGVESZEM gombra. Regisztrálj a cég
honlapján, válaszd ki a kívánt terméket, tedd
kosárba és írd be a bónuszkódodat és a pontos
postai és számlázási címed. Átvétel országosan
Pick Pack Ponton 690 Ft. Más kedvezménnyel
nem összevonható.
Itt nézheted meg az eredeti ajánlatot:
www.brigadnapok.hu/5757LPB0
A bónusz ára 10.000 Ft, ami 40% kedvezményre jogosít." És kicsit arrébb, szintén a kuponon:
"Így használd a bónuszt:
1. Nyomtasd ki 2. Mutasd be vásárláskor 3. Érezd jól magad!"
Ezért reménykedem hogy csak a számlázás van ilyen hülyén megoldva, és végül csak a 690-et kell kifizetnem.
Tudom hogy a futár nem tehet róla, és persze kifizetem azt a plusz hétezret ha nagyon-nagyon muszáj, de ezek alapján
"Így használd a bónuszt:
1. Nyomtasd ki 2. Mutasd be vásárláskor 3. Érezd jól magad!"
arra számítok hogy csak a postaköltséget kell kifizetnem.
De tényleg az a biztos, ha rákérdezek.
Sose vásároltam még így semmit, ezért vagyok ennyire bizonytalan. =/
Felhívtam a brigádot, ők azt mondták, keressem azt a céget akitől a parfümöt vettem. Felhívtam azt is, ott azt mondták hogy természetesen kedvezményes áron kapom a parfümöt, de a bónuszosok ronthattak el valamit. Elvileg a 10.napon lehetne átvenni a parfümöt egy pikk-pakk(?) ponton, a 10. nap ma telt le, de még semmilyen mailt/telefont nem kaptam, hogy mégis hová mehetnék érte. Ha holnap sem adnak magukról "életjelet", akkor telefonálok, utána nem tudom :/
Egy biztos, először és utoljára vásároltam így...
Mivel már a telefonszámlám több lesz mint a parfüm ára, ezért inkább "mailt" írtam a brigádnak két napja, hogy mivel nekik fizettem, vagy legyenek szívesek visszautalni a pénzt, vagy mondják meg mikor kapom meg végre a csomagot, de nem válaszoltak. Mondanom sem kell, parfümöt azóta se kaptam...
Mennyi kötelezettséggel járna, ha végül tényleg a fogyasztóvédelemhez fordulnék?
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!