Két terméket rendeltem egy webáruháztól, és az egyiket, de csak az egyiket vissza szeretném küldeni. Lehetséges ez?
Bevallom, kicsit szégyellem és baleknak érzem magam emiatt, de világító jégkockát szerettem volna rendelni, és megláttam, hogy vannak világító lufik is. Szinte izgalomba jöttem, és rendeltem egy csomag világító lufit a jégkockák mellé. Másnap, kiábrándulva rájöttem, mekkora baromság ez, ennyi pénzt kiadni "világító lufik" miatt, és hívtam az ügyfélszolgálatot, hogy módasítsam a csomagomat, de közölték velem, hogy már a futárnál van, így a legtöbb, amit tehetnek, hogy visszakérik a csomagot. Ebben meg is állapodtunk, de másnap, hazaérve látom, hogy már valaki átvette a csomagot, amit a futár mégiscsak kihozott.
A lufik bontatlanok, érítetlenek, és azóta is lelkiismeretfuralásom van emiatt.
Kérdésem az, hogy a két napja megérkezett csomagból csak a lufikat visszaküldehetem a webáruháznak, és ők vissza is fogják vizetni az árát? Van ehhez jogom?
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!