Marketing szakosok! A webshopok látogatóinak hány %-t lehet potenciális vevőnek tekinteni? Egy online reklámhirdetésre a megjelenésekből hány % kattint rá?
Figyelt kérdés
Mikor egy üzleti tervben előzetes kalkulációt végzünk egy átlagos bolttal kapcsolatban akkor a bolt előtt elhaladók 5-8%-át lehet látogatónak tekinteni. Ez a szám a webshopok vásárlási arányára vetítve hogy alakul általában?És a reklámokat látók számára, hány százalék kattint a reklámra?2012. márc. 31. 01:44
1/2 anonim válasza:
Erre nem lehet konkrét választ adni.
Minden eset egyedi. Bár a szóbeszéd szerint a honlapok, webshopok látogatóinak 1-5%-a lesz vásárló, de a valóságban ez a szám több is lehet.
Mindent tesztelni kell, A/B tesztek, konverzióoptimalizálás a honlapon, a webanalitikai szoftver által szolgáltatott adatok felhasználása, hogy így minél több vevőre tegyünk szert.
Az online hirdetések esetében sok függ az elhelyezéstől, a megfelelő targetálástól, a hirdetéshez felhasznált képről, a reklámszövegtől. Itt is tesztelni kell - sokat.
2/2 anonim válasza:
Általában azért lehet 1% al számolni. (vannak 0.5% os és 5% os webshopok is. az 1% csak átlag kb)
A reklámokra 5% kattint rá. (persze ez is becsült kb átlag, vannak 0.1%-os és 10% os reklámok is)
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!