A kinai áruk tömkelegét milyen közlekedési eszközzel is kik hozzák Kinából?
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz1.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz0.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz0.png)
Miért lenne a maffia?
Vannak nagykereskedők és ők adják tovább a kiskereskedőknek. De bárki hozhat be árut Kínából, magánszemély is, konténerszámra, ha megvan hozzá a pénz.
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz1.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz0.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz0.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz0.png)
Jelenleg kínában a nagyobb városokban irdatlan sok a gazdag ember. (gazdag alatt azt értem, akinek legalább 2 luxusautója van, ami itt nem ritka). Ők általában gyár vagy cégtulajdonosok. Ők állítják elő a termékeket. Vannak kicsi gyárak ami csak 100-500 fős. Vannak hatalmasok 400.000 fővel is. Legtöbbször vannak kint külföldiek akik felvesznek magukhoz pár kínai alkalmazottat és az EU boltok megbízására felkutatják az árut, illetve tárgyalnak, minőséget ellenőriznek.
Ezek után az árut gyakran biciklis futár, vagy valami kis furgonos ember (akinek van egy kis furgonja az ezt csinálja) elszállítja az árut a raktárba, vagy a már kibérelt konténerbe a kikőtőbe... a kínán belüli szállítás általában szakszerütlen... Pl: bicikli csomagtartóra ráeszkábált 2x1-m fadeszka, ami megpakolva 2 méter magasan TFT monitorral... Ha a bringás 'futár' felbukfencezik, csak visszapakolja a cuccokat és megy tovább...
A kikötőből már hajó viszi az árut EU-ba, onnan kamionokkal. A kínai nép gondolkodása nagyon más mint EU-ban, ezért itt minőséget az elkövetkező 30 évben nem fognak gyártani semmiből sem.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2025, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!