Vaterán eladtam egy terméket, és a vevő reklamál, mit lehet tenni?
Vaterán egy hónappal ezelőtt eladtam egy MacBook Airt, használt, de jó állapotban. Én telepítettem újra az oprendszert is, teljesen rendben működött.
Eladás után viszont nem sokkal a vevő felhívott, miszerint a gép jól üzemelt, azonban szerinte nem 64 GB-os SSD vinyó van benne, hanem 80GB-os natúr HDD. Én nem voltam biztos benne, de nem saját gép volt, használtam kaptam, így belementem, hogy kompenzálom. Eddig rendben is volt az ügy, én lezártnak tekintettem. Eltelt kb két hét, és most ír, hogy minden más is rossz, púposodik az akkumulátor, "ijesztő" hangja van a HDD-nek, illetve, karcos a monitor. Ezen hibajelenségek egyike sem állt fenn, egészen biztosan, hiszen egy jó ideig én is működtettem.
Tehát, ilyenkor mi a teendő, tud-e egy hónap elmúltával jogi lépéseket tenni, vagy bármi egyebet? Ugyanis az is könnyen előfordulhat, hogy Ő maga szedte ki a vinyót, sőt, a jelzett egyéb hibák sem voltak meg...
Lehetséges, bennem is felmerült, csak nem akartam nekiállni küzdeni. De azt hiszem, ezzel akkor bizonyossá is vált, hogy mire megy ki a játék.
Szerencsére van youtube-os videóm, és képeim is, hogy a hibajelenségek, amiket mond, nincsenek meg :)
Nem kell semmit tenned, esetleg elküldheted neki a felvételeidet, hogy amíg nálad volt, az ég világon semmi baja nem volt. Jó hogy nem 4 év múlva reklamál, hogy "lejárt az ideje" és meghalt az egész, add vissza a pénzét...
Amint mondták, ha nem adtál rá garanciát, akkor ne foglalkozz vele. Annyit tehetsz, hogy kifejezed sajnálatodat és elküldöd a felvételeidet, hogy te márpedig nem ilyen állapotban küldted el, hogy azóta mivan vele az nem a te dolgod.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!