Új mosógép garanciáztatása, de hogyan?
Figyelt kérdés
3 hetes mosógépről van szó ami elromlott.A probléma az hogy a vétel helye elég messze van és költséges lenne a beszállítás és oda utazás.Ami még probléma hogy a garancia jegy nem magyar de a hozzá kapcsolódó számla az igen.Kérdés az lenne hogy a garanciális dolgokat ilyen esetben hogyan kellene rendezni?A szállítási költségeket kinek kell vállalni?Na meg a garancialevelet be kellene először vinni az eladás helyére ami pár ezer forintos útiköltséget jelentene.Azt be lehet vasalni az eladón vagy a gyártón? Válaszokat előre is köszönöm.További szép estét.2012. febr. 20. 18:34
1/3 anonim válasza:
Nálam ez úgy működött, hogy felhívtam a területileg illetékes márkaszervizt, ahonnan kijött egy szerelő és megjavította a gépet. A mosógép végig maradt a helyén. Nem lenne egyszerűbb nálad is ez a módszer?
2/3 A kérdező kommentje:
Igen elméletileg így kellene hogy működjön de míg nincs meg a magyar garancia pappír addig nem foglalkoznak vele.Viszont azért is egy napot kéne utazni ami pár ezer forint na meg 1 nap munkakihagyás.Az kb 10000 ft minusz lenne.Ezt be lehet valakitől vasalni?Mert elvégre az eladó szerv hibázott a garanciajegyel nem?
2012. febr. 20. 18:44
3/3 anonim válasza:
Igen, hibázott!
De valamennyire te is, hogy akkor nem nézted meg, milyen papirokat nyomtak a markodba!
De azért egy próbát megér, hátha nem is kell nekik. Elvégre a számláról is kiderül, hogy még bőven benne vagy a garancia-időben.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!