Kezdőoldal » Üzlet és pénzügyek » Egyéb kérdések » Mobilszolgáltató kötelessége?

Kérdező és Válaszoló kérdése:

Mobilszolgáltató kötelessége?

Figyelt kérdés
2011 decemberében kötöttem új előfizetést a vodafone-nál és a szerződésen ott volt, hogy a szolgáltatás megkezdésének határideje 48 óra. Ennek ellenére csak az 5. nap után aktiválták a kártyámat. Átrágtam a szerződésen magam de nem találtam olyan részt ami kitérne arra, hogy mi van akkor hogyha nem tudom igénybe venni a szolgáltatást a 48 óra leteltével. Tudja erre valaki a választ?
2012. jan. 11. 14:15
 1/2 anonim válasza:
Ezt jellemzően nem a szerződés, hanem az ÁSZF szokta szabályozni, abban lenne érdemes megkeresni.
2012. jan. 12. 09:10
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/2 A kérdező kommentje:
Köszönöm a választ de sajnos ott se találtam erre kitérő részt. :(
2012. jan. 13. 11:55

Kapcsolódó kérdések:




Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!