Mit lehet tenni egy eladóval, aki nem értékel?
Az ügy nagyon kellemetlen. Becsületes vaterásnak mondhatom magam, 44 pozitív értkelés után, nyár végén regisztráltam az idén.
Rendeltem október végén magamnak egy kesztyűt, 2500 Ft-ért. Sajnos kicsinek bizonyult annak ellenére is, hogy lemértem. A vevő oldalán egyébként ez olvasható: "A kesztyűk bőrből készülnek, így kicsit engednek idővel. Vagyis ha a tenyérszélességnél nem vagy biztos, hogy az most 8,5 vagy 9 cm, a kisebbik biztosan jó lesz, 1-2 alkalommal még szoríthat az elején, de utána már jó lesz. Ez talán így jobb, mint hogy később túlzottan kitáguljon a kesztyű és nagyon lötyögjön."
A jobb kezemre különösebb gond nélkül feljött, de a balon elszakadt sajnos. A fentiek tudatában reklamáltam az eladónál, aki azt tudta felajánlani, hogy kifizeti a felét, miután visszaküldöm. Ezért hálás is voltam, már akkor leadtam rá naivan a pozitív értékelést, a vatera rendszerüzenete már "zaklatott" egy ideje. Vártam az eladóra, hogy megtegye ő is. Majd kb 2-3-4 hetente figyelmeztettem/emlékeztettem őt, nem tolakodóan. Erre ő mondtam, hogy majd talán a téli szünetben lesz rá ideje. Ekkor láttam, hogy már sokkal későbbi vásárlókat is értékelt, még decemberieket is. Erre én figyelmezettem újra, hogy ezt észrevettem és közölte, hogy komolyan gondolkozik, hogy akar-e (250Ft-os) jutaékot fizetni utánam, hogy pozitívat adhasson.
Írtam neki, hogy én megértem, hogy több időre van szüksége, mivel nagyobb forgalmat bonyolít le (650 értékelése van), de ne 2 hnap legyen már ez az idő. Nekem korábban volt egy egy hónapos (nagy áru esetében nem tudtunk hogy megoldani a vevővel a szállítást), már le akart a vatera tiltani, vele nem csinál semmit 2 hónap után sem??? Nem szeretnék negatív értékelést kapni...
Mit tudnék tenni?
Én már vagy 6 éve csinálom.Nekem olyan vevőim is voltak már,hogy 1 ft-ért vitte el s mégis kukacoskodott s hibát talált benne.Pedig kifogástalan állapotú volt.Nekem ez a Tesz-vesz egyre jobban nem jön be,mostis meggyűlt velük a bajom.Későn fizezzem be a 2400 ft jutalékot ,ők viszont továbbadták egy behajtócégnek.A pénzt befizettem,amit el is fogadtak,de kéri a behajtőcég a költségeit,amiért foglalkoztak vele.
Én inkább már más oldalakon értékesítek!Elszállt velük a ló!Én azt mondom nem esik messze az alma a fájától.
De durva.. Igen, el tudom képzelni, hogy sok vevőt sem kell félteni. Jól kifogtuk őket:D
Igen, én is az eladás részt felfüggesztettem, a vásárlást pedig nagyon meggondolom a jövőben.
Megkérdezhetem, melyik oldalakra tértél át? Mivel jobb a tapasztalatod?
Szia! Ha valaki lepontoz, az nem én leszek. Valóban, senki nem kötelezte az eladót a visszavételre. Ő mégis felajánlotta kedvesen, ezért hálás is vagyok neki. Miután visszavette, ő feltűntetve rajta a hibát újra feltette a termékei közé és sikerült is neki eladni. Persze (ahogyan ez a valóságban is van, felhívta rá a figyelmet, hogy nagyon szépen el lehet, szinte nyom nélkül tűntetni a szakadást.
Nem nagyon érdekel már tulajdonléppen az sem, hogy milyen értékelést ad, csak adná le. Nem ő fogja rosszhíremet kelteni, a többi (azóta jóval több) sikeresen lebonyolított aukcióm szerintem ellensúlyozza a rosszabb véleményt is.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!