Kezdőoldal » Üzlet és pénzügyek » Egyéb kérdések » Mit lehet tenni egy eladóval,...

Mit lehet tenni egy eladóval, aki nem értékel?

Figyelt kérdés

Az ügy nagyon kellemetlen. Becsületes vaterásnak mondhatom magam, 44 pozitív értkelés után, nyár végén regisztráltam az idén.

Rendeltem október végén magamnak egy kesztyűt, 2500 Ft-ért. Sajnos kicsinek bizonyult annak ellenére is, hogy lemértem. A vevő oldalán egyébként ez olvasható: "A kesztyűk bőrből készülnek, így kicsit engednek idővel. Vagyis ha a tenyérszélességnél nem vagy biztos, hogy az most 8,5 vagy 9 cm, a kisebbik biztosan jó lesz, 1-2 alkalommal még szoríthat az elején, de utána már jó lesz. Ez talán így jobb, mint hogy később túlzottan kitáguljon a kesztyű és nagyon lötyögjön."

A jobb kezemre különösebb gond nélkül feljött, de a balon elszakadt sajnos. A fentiek tudatában reklamáltam az eladónál, aki azt tudta felajánlani, hogy kifizeti a felét, miután visszaküldöm. Ezért hálás is voltam, már akkor leadtam rá naivan a pozitív értékelést, a vatera rendszerüzenete már "zaklatott" egy ideje. Vártam az eladóra, hogy megtegye ő is. Majd kb 2-3-4 hetente figyelmeztettem/emlékeztettem őt, nem tolakodóan. Erre ő mondtam, hogy majd talán a téli szünetben lesz rá ideje. Ekkor láttam, hogy már sokkal későbbi vásárlókat is értékelt, még decemberieket is. Erre én figyelmezettem újra, hogy ezt észrevettem és közölte, hogy komolyan gondolkozik, hogy akar-e (250Ft-os) jutaékot fizetni utánam, hogy pozitívat adhasson.

Írtam neki, hogy én megértem, hogy több időre van szüksége, mivel nagyobb forgalmat bonyolít le (650 értékelése van), de ne 2 hnap legyen már ez az idő. Nekem korábban volt egy egy hónapos (nagy áru esetében nem tudtunk hogy megoldani a vevővel a szállítást), már le akart a vatera tiltani, vele nem csinál semmit 2 hónap után sem??? Nem szeretnék negatív értékelést kapni...


Mit tudnék tenni?


2012. jan. 2. 15:25
 1/10 anonim ***** válasza:
hát, végülis érthető. Adjon semlegeset. De te mit parázol ezen? Nem rajtad múlik, lépj túl, viselkedj normálisan, és foglalkozz azokkal a dolgokkal, amiket befolyásolhatsz.
2012. jan. 2. 15:47
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/10 A kérdező kommentje:
Igazad van, úgysem sokat tehetek már. Csupán bosszant a dolog, hogy vannak ilyen emberek. Én próbálom szívvel-lélekkel csinálni, figyelembe veszem a reklamációkat, rossz méret esetén fizettem már vissza teljes árat is. Pedig én leírtam a pontos méreteit, centire. De mégis, egy szót sem szóltam és pozitív értékelést adtam. Lehet, én voltam a balek, de szerintem ez így fair...
2012. jan. 2. 18:51
 3/10 anonim ***** válasza:
nálam egy év után adott értékelést egy vevőm. 500 felett vagyok. most is van egy ilyen vevő kuncsaftom.
2012. jan. 2. 19:26
Hasznos számodra ez a válasz?
 4/10 A kérdező kommentje:
Az szép...sztem szankcionálhatná a rendszer az ilyeneket. Kötelessége lenne, nemde?
2012. jan. 2. 20:19
 5/10 anonim ***** válasza:
Ez a vatera ilyen balfékség? Hát biztos hogy én ott nem fogok se eladni se venni semmit. Átverések, értékelés, millió jutalék, menjenek a francba. Egyszerű apróhirdetés, az a legjobb.
2012. jan. 3. 00:16
Hasznos számodra ez a válasz?
 6/10 A kérdező kommentje:
Igen...a jutalékról ne is szóljunk...csak annyit mondok, h ebben a hónapban mivel rejtélyes módon 5 számla jött, minden hasznom ráment a vatera jutalékokra (sőt, több is). Ott tartok, h jobban járok, ha nem adok el, csak vásárolok.
2012. jan. 3. 06:50
 7/10 anonim ***** válasza:
100%

Én már vagy 6 éve csinálom.Nekem olyan vevőim is voltak már,hogy 1 ft-ért vitte el s mégis kukacoskodott s hibát talált benne.Pedig kifogástalan állapotú volt.Nekem ez a Tesz-vesz egyre jobban nem jön be,mostis meggyűlt velük a bajom.Későn fizezzem be a 2400 ft jutalékot ,ők viszont továbbadták egy behajtócégnek.A pénzt befizettem,amit el is fogadtak,de kéri a behajtőcég a költségeit,amiért foglalkoztak vele.

Én inkább már más oldalakon értékesítek!Elszállt velük a ló!Én azt mondom nem esik messze az alma a fájától.

2012. jan. 7. 08:48
Hasznos számodra ez a válasz?
 8/10 A kérdező kommentje:

De durva.. Igen, el tudom képzelni, hogy sok vevőt sem kell félteni. Jól kifogtuk őket:D

Igen, én is az eladás részt felfüggesztettem, a vásárlást pedig nagyon meggondolom a jövőben.

Megkérdezhetem, melyik oldalakra tértél át? Mivel jobb a tapasztalatod?

2012. jan. 7. 09:29
 9/10 anonim ***** válasza:
0%
Most biztos le leszek pontozva, de szerintem az eladódnak van igaza. Megvettél egy kesztyűt, tönkretetted és követeled vissza a pénzed. Ezek után ő hogyan adja el másnak az általad elszakított darabot? Én a felét sem fizetném vissza az eladó helyében, mivel ő egy kifogástalan terméket adott el neked, ami ha nem is volt méretileg megfelelő, csak akkor jár vissza a pénz, ha kifogástalan állapotban viszed is vissza a vásárolt darabot. Én legalábbis így gondolom. Én pozitívra értékelnélek, de pénzt nem fizetnék vissza az eladó helyében.
2012. jan. 15. 17:44
Hasznos számodra ez a válasz?
 10/10 A kérdező kommentje:

Szia! Ha valaki lepontoz, az nem én leszek. Valóban, senki nem kötelezte az eladót a visszavételre. Ő mégis felajánlotta kedvesen, ezért hálás is vagyok neki. Miután visszavette, ő feltűntetve rajta a hibát újra feltette a termékei közé és sikerült is neki eladni. Persze (ahogyan ez a valóságban is van, felhívta rá a figyelmet, hogy nagyon szépen el lehet, szinte nyom nélkül tűntetni a szakadást.

Nem nagyon érdekel már tulajdonléppen az sem, hogy milyen értékelést ad, csak adná le. Nem ő fogja rosszhíremet kelteni, a többi (azóta jóval több) sikeresen lebonyolított aukcióm szerintem ellensúlyozza a rosszabb véleményt is.

2012. jan. 15. 20:55

Kapcsolódó kérdések:




Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!