Kezdőoldal » Üzlet és pénzügyek » Egyéb kérdések » A PPS Futárszolgálat csupán...

A PPS Futárszolgálat csupán késik, vagy meg is lopja ügyfeleit? Megkárosítottak jelentkezését is várnám.

Figyelt kérdés

Sokan írták a Vatera fórumán hogy a Vatera PPS futárszolgálata az utánvéttel feladott csomagok után 3-4 hét elteltével sem utalta vissza számlájukra a vevőtől átvett pénzt. Számos más panasz is olvasható róluk. Jó lenne tudni, hogy késnek esetleg, vagy meg is lopják az ügyfelet?

Utánvéttel elküldtem a vevőnek egy majd' 100000 Ft-s terméket a PPS Futárszolgálattal. A vevő kifizette, átvette. A futárszolgálat honlapján szereplő 10-15 munkanapos visszautalási határidő leteltével megnéztem a online megrendelés ellenőrzőjükben, azt írták, hogy még el sem vitték tőlem a csomagot. Ezt követően írtam az online ügyfélszolgálatuknak, ahol max. négy órán belüli visszahívást igérnek, de két nap elteltével sem jelentkeztek. Huszonegy nap elteltével nincs meg a pénzem, sem választ nem kapok tőlük. Telefonszámuk nincs jelölve a honlapjukon, elérhetetlenek. Hogyan dolgoztathat velük a Vatera?


2011. dec. 2. 19:07
 1/6 anonim ***** válasza:

te dolgoztatsz velük, nem a vatera


a fizetési meghagyás nevű dolog emlegetése a jogi osztályuknak csodákat tud művelni ;)

2011. dec. 2. 19:27
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/6 anonim ***** válasza:
2011. dec. 2. 19:28
Hasznos számodra ez a válasz?
 3/6 anonim válasza:
Mi is megkértük őket hozzanak el egy a vaterán megvett terméket még a tavasszal.Miután 3 napig nem jelentkeztek pedig időpontot egyeztettünk utána néztem miket írnak róluk.Én inkább visszamondtam az egészet.Elmentünk érte mi igaz 6 órába telt de pénzbe nem volt több.
2011. dec. 3. 13:38
Hasznos számodra ez a válasz?
 4/6 A kérdező kommentje:

Köszönök minden kommentet!!

-Valóban én rendeltem meg tőlük a szállítást, nem a Vatera. Ők csupán hirdetik a PPS Futárt mint vaterafutárt.

- Nagyon hasznos volt a link, felveszem a kapcsolatot a másik megkárosított ügyféllel.

- Azóta kicsit utánaolvastam ennek a cégnek a Nők lapja, a Vatera, a TeszVesz fórumain, rengeteg a panasz rájuk.

Telefonos elérhetőségük nincs, az Online Ügyfélszolgálat azóta sem válaszol az ismételt megkeresésre sem.

2011. dec. 4. 16:13
 5/6 anonim ***** válasza:

[link]

telefonszám ;)

2011. dec. 4. 16:23
Hasznos számodra ez a válasz?
 6/6 csibehad válasza:

4 év telt el a kérdés beírása óta.

Manapság a helyzet kicsit változott. Jönnek, visznek, kézbesítenek, csak utánvétet ne bízzunk rájuk, mert nagyon sokára teszik rá a pénzt a számlára. Ez alapvetően azért van, mert a DPD futárcég alá dolgoznak (szerintem egyáltalán nincs is nekik saját állományú futáruk). Felveszik a rendelést, másnap jönnek érte és harmadnap a címzettnél van a küldemény. A beszedett utánvét összegét a kézbesítést követő hét csütörtökén kapják meg és még aznap vagy a következő munkanapon teszik rá a számlánkra. Ha peched van és hétfői napon kézbesítik a csomagodat és szedik be az utánvétet, akkor majd 10 nap múlva kapják ők meg! Én írtam a cégtulajdonos igazgatónőnek, felsoroltam a problémáimat, néhány nap múlva választ is kaptam, amiből csak egy dolog volt a jó hír: hogy egyáltalán válaszolt!

Az előnyük az, hogy lehet interneten fizetni, nem kell a KP-ról gondoskodni.

2015. dec. 22. 12:11
Hasznos számodra ez a válasz?

Kapcsolódó kérdések:




Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!