Kezdőoldal » Üzlet és pénzügyek » Egyéb kérdések » Miért van az Mo-n, hogy...

Miért van az Mo-n, hogy azokat "büntetik", akik hűségesek a biztosítójukhoz, szolgáltatójukhoz? Miért az újonnan csatlakozók kapják a kedvezményeket?

Figyelt kérdés

Pl. autóbiztosítások, vagy tv-telefon társaságok.

Most éppen a UPC-n akadtam fent, lejárt a hűségidőnk, megemelték a díjakat, és csak azoknak olcsóbb minden, akik most kötnek velük szerződést...

Ez tipikus magyar dolog?


2011. nov. 23. 22:05
 1/5 anonim ***** válasza:
100%

Azért, mert az új belépők megszerzését ítélik fontosabbnak. Azt hiszik (teljesen hülye módon), hogy aki már náluk van, az úgyis ott marad, de ha az újaknak kedvezményeket adnak, akkor majd még növekszik is az ügyfélkörük.


Csak ott a bibi, hogy a többi hülye versenytársuk is ezt csinálja, ezért lehet, hogy szereznek új belépőket, de annyi el is megy a régiek közül a konkurenciához, ahol majd ő számít új belépőnek...

2011. nov. 23. 22:15
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/5 anonim válasza:
100%
igen, és ez szörnyű!!!
2011. nov. 23. 22:16
Hasznos számodra ez a válasz?
 3/5 anonim ***** válasza:

Azt hozzátenném, hogy egyébként abban igazuk van, hogy a legtöbb ember nem kezd el rögtön új szolgáltatót keresni, amikortól magasabb a díj, csak amikor már annyira magas, hogy nem akarja kifizetni.

Jó példa erre a szomszéd néni, hozzánk szokott átjönni netes kérdésekkel kapcsolatban, és teljesen meg volt döbbenve, amikor mondtam, hogy bő két év alatt már a harmadik szolgáltatótól vesszük a netet. Mivel amikor lejár az akciós időszak, felmondjuk és megkötjük máshol. A legtöbb ember ezt nem teszi meg, szóval ilyen szempontból a szolgáltatók nem kalkulálnak rosszul.

2011. nov. 24. 08:30
Hasznos számodra ez a válasz?
 4/5 Katoonene ***** válasza:

Az internetszolgáltatók (ahol nincsenek monopóliumban)ott általában tényleg erre építenek, hogy a lustaság miatt kevesebben mennek el, mint ahányan jönnek. Nem csak lustaság, elég a nem odafigyelés. Egyszer én is jártam így, hogy szerződést hosszabbítottam 1 évre, mire kiderült, hogy ha újként jövök, akkor olcsóbb, és gyorsabb.


Autóbiztosítás:ha ALAPOSAN átnézed a kondíciókat, akkor felosztják egymást közt a klienseket: öreg, fiatal, nő, férfi, tapasztalt, tapasztalatlan, stb.

2011. nov. 25. 01:03
Hasznos számodra ez a válasz?
 5/5 anonim ***** válasza:

Az internetszolgáltatás az más, mint a többi. Általában rengeteg macerával jár, a legutóbbi időkig volt olyan is, hogy egy helyen csak egyféle internetszolgáltató volt elérhető, kábeleket kellett behúzni, alkalmasint új szerződéseket kötni, meg vonalas telefont is fenntartani ha mást akartál, stb. És erre jött még az, hogy nekem állandóan problémáim voltak velük még pár éve is, hogy egyszerűen elment a net a legkülönbözőbb időpontokban (viharok, "hálózatbővítés", franctudjami okán), amit az egyik szolgáltató nagyfőnöke is elismert, hogy "hát az, hogy egyszer van net, egyszer meg nincs, az nem szolgáltatás". Egyetértünk apafej, csak hát ez nem megoldás a problémára, ugye. Mert attól függetlenül az előfizetői díjat azért azokra a napokra is kiszámlázták, nemhogy kompenzációt adtak volna a kellemetlenségért.


Úgyhogy én úgy vagyok vele, hogy mostanra találtam egy szolgáltatót, amelyik mostmár tényleg stabil hozzáférést biztosít, nem jellemző, hogy csak úgy elmenne a net.

Nekem ez többet ér, minthogy 1-2 ezer forint megtakarításért cserébe állandóan idegeskedjek mikor kéne a net, meg hívogassam az ügyfélszolgálatukat ahol félóráig az automata klasszikus zenéket játszik, mielőtt felvenné az ügyintéző, akinek megmondhatom, hogy menjenek a fenébe, meg jöjjenek ki, csináljanak valamit.


Úgyhogy én internetszolgáltatót nem váltok, maximum tarifacsomagot náluk. De azt is jellemzően csak akkor, mikor felhívnak a cold callereik egy hálózatbővítés után, és megpróbálnak rábeszélni az új, minden eddiginél gyorsabb előfizetési csomagra váltásra, ami ráadásul ugyanannyiba kerül, mint a régi.


Na, ilyenkor én azt szoktam mondani, hogy legyen szíves hívjon vissza pár óra múlva, majd megnézem a neten a kondíciókat. És aztán az lesz, hogy közlöm vele, hogy igen, váltanék, csak nem arra a csomagra, amit ajánlott, hanem az eddigi sebességnek megfelelő csomagra (mert nekem az elég), de a fele árért :)


Hogy ezek a coldcallerek mire jók egy cégnek, el nem tudom képzelni. Ha a magam példájából indulok ki, csak a veszteséget termelik a cégnek, mert ha nem szólnak, akkor kétszer annyit fizettem volna továbbra is ugyanazért a szolgáltatásért :P De azért biztos van elég hülye ember, aki meg se nézi, mindenbe beleegyezik...


A biztosítás az más, ott nincs annyi macera, könnyebb váltani, és meg is teszik sokan. Teljesen más világ. Pláne, hogy ha baj van, akkor mindegyik az élő fába is bele fog kötni, csak hogy ne kelljen fizetniük, szóval tökmindegy, melyik...

2011. nov. 25. 10:05
Hasznos számodra ez a válasz?

További kérdések:




Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!