Mi történik, ha jófogáson keresztül feladott foxpost csomagot nem vesznek át?
Figyelt kérdés
Jófogás szállítási feltételeit követve adtam fel a csomagot. Jófogáson megrendelte a vevő, utánvételllel fizet érte. Nekem ki kellett az automatánal fizetnem a feladás díját. Egyelőre nem vette át a vevő és ahogy számolom, lassan lejár az átvételi idő.
Gondolom a pénzt, amit kifizettem a szállításért, nem kapom vissza :/ Még pluszban kell fizetnem, ha vissza akarom kapni a tárgyam?
febr. 2. 16:08
1/1 anonim ![*](//static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](//static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](//static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](//static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
válasza:
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz0.png)
Pontosan ahogy írod. Oda-vissza szállítást fizeted, a "vevő" meg tesz a fejedre.
Pont így jártunk mi is. Hiába ad meg elérhetőséget a Jófogás a vásárlóhoz, elérhetetlen... Vicc így ez a rendszer.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2025, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!