A Vaterán mióta nem kell akkor eladási jutalékot fizetni ebben az esetben?
...ha nem küldök visszajelzést az "eladott" termékemről és nem jelölöm be, hogy az üzlet létrejött és azt sem, hogy nem jött létre?
Csak mert korábban volt, hogy valaki leütötte egy termékemet, de nem fizette ki, csak egy darabig hitegetett hogy majd ekkor, meg akkor fizet. Aztán már nem is jelentkezett, a megkeresésemre sem reagált. Időközben viszont nekem pedig kiszámlázták az eladási jutalékot a termékről, attól függetlenül, hogy nem küldtem visszajelzést.
Ma pedig mikor ezt a Vatera fórumán beírtam egy másik kérdéssel kapcsolatban, azonnal, figyelmeztetés nélkül ki lettem tiltva a fórumról, mert állítólag valótlanságot írtam.
Akkor ezek szerint újabban, ha nem küldök visszajelzést az eladott termékeimről és a partnerem se teszi, akkor nem kell semmiért jutalékot fizetni?
Nekem ez elég hihetetlenül hangzik.
Ha értékeltél és az negatív volt mert a címzett nem vette át akkor nem értem a vaterát.
A másik dolog: ha értékeltél negatívan és költséget nyimtak rád akkor mint a termékkel mint a véleménnyel igaziolhatod, hogy nem jött létre az adásvétel. Kéred a plusz költségek jóváírását, törlését.
Nem a fórumon kell ezt intézni.
Ök pdedig mi alapján állítják, hogy valótlanságot irtál? A termék nálad van, nem a címzettnél.
Nem is ezt akartam elintézni. Csak egy témához szerettem volna hozzászólni a tapasztalatom alapján.
Az az eset már egy éve volt. Akkor még ilyen jutalék visszatérítési rendszer volt. A visszatérítést külön kellett kérelmezni, aminek az volt a feltétele, hogy a partneredet 10 vagy 14(?) napon belül az aukció zárulása után negatívan kellett értékelned.
Mivel a vevő több mint egy hónapig folyamatosan haladékokat kért, én pedig hittem neki, nem küldtem addig értékelést.
A jutalékot kiszámlázták akkor idő közben. Be se fizettem rögtön. Ezek után miután már biztos voltam benne, hogy az illető nem fog fizetni, negatívan értékeltem és írtam a Vatera Ügyfélszolgálatának, hogy a vevő nem vette át a terméket, nem adtam el, most is itt van nálam, az ő hibájából nem jött létre az adásvétel és ezért nem érzem jogosnak a követelést.
Rövidesen jött a válasz, hogy a Vaterát ez nem érdekli, akkor is köteles vagyok kifizetni a jutalékot, a vevőn behajtani pedig az én dolgom, pereljem be, vagy oldjam meg ahogy tudom.
Valamint még kedvesen hozzá tették, hogy ha nem fizetem be a jutalékot, akkor fizetési meghagyást fognak kiküldetni a jegyzővel.
Én ezen a pár ezer forinton nem akartam balhézni, befizettem és betudtam tanulópénzben, hogy az emberekben, soha senkiben, nem szabad megbízni. Aki egy-két héten belül nem fizet, azt negatívan kell értékelni.
Hát ezt az esetet meséltem le az ottani fórumon egy ilyen kérdésnél. Pár másodperc után eltűnt amit írtam. Először nem is értettem, hová tűnt. Aztán láttam, hogy kaptam egy e-mailt, amiben kedvesen közölték, hogy amiért kvázi "hazudozok" és félrevezetem a fórumozókat, ezért azonnali hatállyal megvonták a fórumjogomat.
Erre, ezek szerint akkor jogosan, szerettem volna kulturáltan válaszolni, hogy akkor kérem szépen vissza az el nem adott termékem után befizetett jutalékot, ugyan is ha utána néznek a könyvelésükben ott kell lenni ennek a tételnek. Csakhogy olyan e-mail címről írtak, amire nem lehet válaszolni.
Utánajárni, az ügyfélszolgálatnak írogatni, stb... nem éri meg a fáradságot. Úgyis kitalálnak valamilyen indokot, hogy mért nem fizetik vissza.
Viszont ha tényleg így van, hogy ha nem köldök és nem is kapok visszajelzést, akkor nem kell fizetni, akkor ezentúl megkérem a partnereimet, hogy ne küldjenek visszajelzést és ha vevő vagyok én sem fogok. Így nem kell több ezer forintot jutalékra költenem se nekem, se nekik.
Hát ez az!
Ezért nem értem én se. Erre se szó se beszéd figyelmeztetés nélkül ki lettem tiltva, mert ezt mertem írni én is valami moderátor vagy nem tudom ki által, mert aláírásként csak annyi volt, hogy a Vatera csapata.
Ha azóta valamikor változott, akkor is tuti hogy régebben nem így működött.
Mindegy, végül is annyira nem fontos a dolog. Meg leszek ezután is a Vatera fórum nélkül.
Azért, köszi.
Először is olvasd el a Vatera működési szabályzatát abban benne kell lenni a kérdésedre a válasz. Vagy a gyakran ismételt kérdések oldalát ha van ilyen. A szabályzatot el kell tudnod olvasni anélkül, hogy belogolsz a Vaterára. Ha ott nem találod a választ a kérdésedre, akkor írj nekik. Ha nem válaszolnak, akkor hívd fel a Fogyasztóvédelmet és kérj tőlük tanácsot.
Én már régen abbahagytam a Vaterázást mert ők akkor is felszámítanak kiemelési díjat ha nem adtam el a cuccomat. Pár ilyen ciklus és már ki is fizettem a cucc árát nekik és a cucc még mindig a nyakamon van. A kiemelési díjnak is csak egyszerinek kellene, hogy legyen nem pedig ismétlődőnek. De ami a lényeg, hogy miért kell érte fizetni ha nem adtam el a cuccot?
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!