Ha egy szlovák székhelyű cégtől rendeltem DVD-t, és az megírhatatlan, és nem hajlandóak kicserélni/visszafizetni (mondván, hogy csak bontatlant vesznek vissza). Ti hova fordulnátok jogorvoslatért?
(A lemezeket több gépen próbáltuk, 20-ból 2 lett jó, amúgy CD írási hibát ír ki, egyértelműen lemezhiba...)
A cég magyar nyelvű honlappal rendelkezik, magyarországi kiszállítással. Valószínűleg a szlovák cím csak arra szolgál, hogy árusíthassanak matrica nélküli DVD-ket. Ez legális?
Van egy budapesti bolt (ugyanilyen, matrica nélküli lemezeket árul), az ő cégük van kiírva ugyanúgy. Ez biztos nem legális. Ők mondjuk korrektek voltak mindig, és őket nem szeretném bántani, ha nem muszáj... (ezért is mertem tőlük neten rendelni)
A szlovák cég a következőket mondta: nincs garancia DVD-re (hiába használhatatlan?!?!). Ők csak viszonteladók, és menjek a gyártóhoz reklamálni (persze ezt tudjuk, nem így van, hiszen ők állnak vele jogviszonyban, nem én), és csak azt hajlandóak visszavenni, amit nem bontottam ki. A reklamálás 5 munkanapon (tehát bőven 8 napon belül) megtörtént telefonon (ami híváslistával igazolható), de mindig csak hitegettek, hogy hívnak. 2 hónapig semmi, most ezeket mondták.
A főnök volt állítólag, aki ilyen okos dolgokat mondott. Ti mit tennétek? Kíváncsi vagyok az ötletekre...
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!