Egy Peugeot autó javíttatása sokkal többe kerül, mint egy Suzukié?
Most javíttattam Suzuki-t meg Peugeot-ot párhuzamosan ugyanott.
A Swiftért egy vagyon ment el: 60ezer volt a kipufogó,
Peugeot-nál ennyi a dupla sport. Vezérműszett: 24ezer
vízpumpa: 27ezer, generátorszíj: 3ezer, új fékolaj 10ezer
munkadíj: 55ezer (2.5 óra, valójában tárolták is 2 napot ennyiért). Sűrű olajcsereperiódus. Nem hiába 100ezer km-nél ezeket mindenképp meg kell csinálni.
Peugeotnál nagyobb a szervizperiódus: vezérműszíjcsere: 120ezrentként. Olajcsere: 20ezernél legalább, legkésőbb 35ezernél. Peugeot első ilyen drága szervize 200.000 km-nél van, addig csak apró dolgok sok esetben garanciában. A márkaszerviz sok esetben szükségtelennek
találja az olajcserét, ekkor beírja a szervizkönyvbe is,
hogy nem volt szükséges. Nem szereti, ha túl sűrűn cserélik az olajat. Állítólag elmegy 80ezer km-t is ugyanazzal az olajjal.
Peugeot féktárcsák ára (legjobbat érdemes venni)
BOSCH tárcsa és ATE fékpofák ára cserével (ezzel biztos
meg tud állni) 230ezer (kb 200ezer km-nél, amúgy jelzi)
Ez nagy Peugeot volt.
De a legkisebb régi 206-ossal is jobban spórolsz, mint egy régi Swifttel.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!