Miért nem érkezett még meg az utalt összeg PayPal-ra?
Már több mint két hete utaltam egy kisebb összeget a PayPal-számlámra, de még nem érkezett meg.
Már régóta van PayPal számlám, de eddig még nem volt szükségem rá. Most utaltam rá először. Így utólag arra gondolok, hogy nem adtam meg az "utalási azonosítót" a közlemények rovatban.
Mit tehetek? Már soha sem fogom látni azt az összeget a PayPal számlámon?
Az cinkes, ha nem adtad meg a saját azonosítódat.
Utalással egyébként már nem szoktak pénzt elfogadni, legalábbis egyszer én megjártam vele, azóta csak készpénzt fizetek be nekik egy unicredites bankban.
A legjobb amit tehetsz, hogy írsz neki, részletezve a problémádat, benne az utalás időpontját, saját számlaszámod.
Kedves Kérdező!
Nekem egyszer azért nem fogadták be, csak hosszú levelezés után, mert férjhez menet után a megváltozott nevem miatt nem tudtak azonosítani. A küldő banknál már az új nevem volt. Fel kellett nekik tölteni mindenféle dokut.
manju
Megvan, visszakaptam!! :D
Pénteken írtam nekik egy e-mailt, hétfőn reggel pedig - válaszüzenet nélkül - már a számlámon volt az összeg!
De többet nem utalgatok az UniCredit-es PayPal számlára, mivel inkább hozzákapcsoltam a bankkártyámat, és ha fizetni akarok, akkor lefogja a kártyáról szinte azonnal. Olyan, mintha kártyával vásároltam volna.
Köszönöm a segítséget! :D
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2025, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!