Kezdőoldal » Üzlet és pénzügyek » Egyéb kérdések » Teszveszes, vaterás anyukák...

Teszveszes, vaterás anyukák most hogyan tovább?

Figyelt kérdés

Rendeltem ruhát a babámnak, már egy hete lezárult az aukció, rögtön írtam az eladónak, és azóta 3szor küldtem emailt, visszakapom az igazolást,hogy kibontotta, de nem küldi a számlaszámot amire a pénzt utalhatnám.

Mit csináljak?? Adjak neki negatívot?? Vagy mi ilyenkor a teendő?


2011. ápr. 21. 18:50
 1/5 anonim ***** válasza:
várj még egy hetet aztán próbáld meg felhívni, ha arra se reagál, mehet a negatív és keress másik ruhacsomagot
2011. ápr. 21. 18:54
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/5 anonim válasza:
küldj emailt még.de én felhívnám telefonon.Nem kell mindjárt rosszra gondolni,főleg ha eddig jók voltak az értékelései.annyi minden közbe jöhet,betegség,korház,nincs gépe stb.a telefon jó megoldás.Ha azt se veszi fel,vagy érdemben nem reagál,várj még aztán persze adhatsz negatívot.De addig mindent meg kell próbálni.
2011. ápr. 21. 19:01
Hasznos számodra ez a válasz?
 3/5 anonim válasza:

Írj egy utolsó levelet, amiben megírod, hogy ha nem reagál 3 napon belül, akkor a vaterához fordulsz panasszal, és neki is negatív értékelést adsz.

Vagy telefonon is megpróbálhatod elérni.

2011. ápr. 21. 19:04
Hasznos számodra ez a válasz?
 4/5 anonim ***** válasza:
spam mappában nézted?
2011. ápr. 21. 23:58
Hasznos számodra ez a válasz?
 5/5 anonim ***** válasza:
Gondolkozz el azon hogy ezek után nyugodt szívvel utalnál neki pénzt?
2011. máj. 11. 14:44
Hasznos számodra ez a válasz?

Kapcsolódó kérdések:




Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!