Rendelt csomag visszaküldése, mi a teendő ilyenkor?
Figyelt kérdés
Rendeltem az internetről (fitnesz webshop) egy csomagot, több, mint 60 ezer Ft volt, súlya is és a méretek is nagyok. Mikor megérkezett, kicsomagoltuk, raktuk volna össze, de volt néhány hibája, ami miatt nagyon mérges lettem, illetve a minősége sem olyan, mint ahogyan állították a weboldalon. Írtam is a cégnek, hogy ezt így nem fogadom el, cseregarancia sem érdekel (mert kitudja, hogy milyen lesz a következő, amúgy olyan, mintha néhány alkatrész használt lenne), mivel 8 napon belül szóltam nekik, kötelesek visszavenni, és a pénzt kifizetni. Teljesen egyetértettek, annyit mondtak, hogy juttassam vissza nekik, vagyis nekem kell megoldani. Mivel nagy csomag, a legtöbb futár nem is vállalja és így még drágább lesz a költsége. Azt szeretném megtudni, hogy ilyenkor nekem kell állni a szállítási költséget? Mert nem meggondoltam magam és nem tetszik, hanem tényleg kifogásolható a termék. A válaszokat előre is köszönöm!2011. márc. 30. 21:32
1/1 anonim válasza:
Igen. Amennyiben elállsz a vásárlástól, merthogy távollévő felek közötti szerződés esetén erre van lehetőséged, akkor az eredeti állapot visszaállítása a te feladatod, vagyis a visszajuttatás költsége a tiéd. Mint ahogy az eladó bebukta a hozzád való juttatás költségét. Tehát NEKED kell, önerőből visszajuttatni a terméket, ha el akarsz állni a vásárlástól.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!