Kezdőoldal » Üzlet és pénzügyek » Egyéb kérdések » Mit tehetek, ha licitálós...

Mit tehetek, ha licitálós oldalon eladtam egy terméket, de a vevő nem akarja megvenni és még neki áll feljebb?

Figyelt kérdés

Szóval eladtam egy vegyes tüzelésű kazánt. Súlya néhány mázsa. Mivel szükségem nincs rá, nem írtam magas kikiáltási árat, így néhány ezer forintért kelt el.

Szállítási feltételeknél a súlya és mérte miatt személyes átvételt adtam meg.

A vevő fel is vette velem a kapcsolatot. Megírta, hogy később jelentkezik, ha tudja, hogy pontosan mikor tud érte jönni. Én válaszoltam, hogy rendben van, de mellékesen megemlítettem, hogy a biztonságos mozgatásához jó lenne, ha legalább 3-an, 4-en jönnének.

Erre nagy fölháborodottan jött a válasz, hogy mit képzelek én, nem ő fogja emelgetni a kazánt, az az én dolgom, hogy felrakjam az autójára.

Én az aukció leírásában semmilyen ilyen kötelezettséget nem vállaltam. Szerintem ha személyes átvétel van megadva, akkor egyértelmű, hogy csak az átvétel lehetőségét biztosítom és a szállítás, a rakodással együtt a vevő feladata. Vagy ha ez neki nem lett volna egyértelmű, akkor kérdezhetett volna, mielőtt licitál.

Módom sincs rá, hogy külön rakodómunkásokat béreljek saját költségemen, hogy a már elvileg nem is az én tulajdonomban lévő kazánt fölrakodják neki. Így gyakorlatilag még én fizethetnék rá, hogy elviszik.

Ezt kulturált hangnemben leírtam az illetőnek és írtam még, hogy megértem, ha visszalép az üzlettől (ami egyébként jogilag szerződésszegés a Ptk szerint és jogosan be is perelhetném, de pár ezer Ft miatt nincs kedvem bíróságra járni), de a semmiért nem szeretném kifizetni az eladási jutalékot. Így hogy visszatérítést kérhessek, muszáj lesz negatív értékelést adnom neki.

Erre pár perccel később jött a válasz tele trágár kifejezésekkel és ehhez hasonló stílussal hangnemmel, hogy én mit fenyegetőzök, nem fog ám megijedni, mert majd kitalált indokokkal engem fog jól negatívan értékelni.


Ilyen esetben mit tehetek, hogy ne kelljen a semmiért, más hibájából, meggondolatlanságából fizetnem, de ne is terjesszen rólam valótlan rágalmakat?

Az oldal ügyfélszolgálatának is megírtam a problémát, válasz még nem jött.


2011. jan. 19. 09:00
 1/1 anonim ***** válasza:
Küldd el a teljes levelezést az ügyfélszolgálatnak, és várd meg, mit reagálnak.
2011. jan. 19. 13:51
Hasznos számodra ez a válasz?

Kapcsolódó kérdések:




Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!