Mit tehetek, ha rendeltem, rossz árut küldtek ki, de nem látják be, hogy hibáztak?
Körülbelül 1 hónapja rendeltem a [link] oldalról 2 pár cipőt. Mikor megjöttek meglepődve láttam, hogy az egyik pár cipő nem ugyanaz, mint amit rendeltem, de gondoltam semmi gond, írok nekik és majd kicserélik.
Pár e-mail után kiderült, hogy ez nem ilyen egyszerű. Nem ismerték be, hogy hibáztak, és ragazkodtak hozzá, hogy azok bizony ugyanazok a cipők, nem különböznek.
Bár hasonló a 2 cipő, de a képek alapján egy 6éves kisgyerek is megmondja, hogy nem ugyanaz.
Először arra hivatkoztak, hogy amikor a képeket csinálják a cipőkről nem a legjobb a fény, ezért lehet különbség a képen látható cipő és a kapott áru között. Egy az, hogy a képek láthatóan stúdióban készültek, kettő, hogy ez két külön fajta, más nevük is van.
Később arra hivatkoztak, hogy a cipők azóta upgrade-elődtek, ami szintén nem igaz, hisz még mindig ugyanaz a hirdetés.
Más cipőt kaptam mint amit a kép mutat/leírás(description) mond, és nem látják be, most már napok óta nem válaszolnak az e-mail-eimre. Mit tehetek ilyenkor?
Te lehetsz az első, aki segít a kérdezőnek!
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!