Foxpostnál szétszedték a csomagomat. Mit tehetek?
Múltkor feladtam egy csomagot foxpost automatán keresztül. Két dobozt egybe csomagolva, egy rekeszbe tettem.
Nemrég megkapta a vásárló a csomagot és mint kiderült szétszedték a csomagomat, csak az egyik dobozt kapta meg, a másik hollétéről nem tudok semmit.
Amin felcsesztem magam az az, hogy semmi értesítést nem kaptam arról hogy szét kell bontani a csomagomat és arról se hogy a másik dobozzal mi van.
Igen felveszem a kapcsolatott az ügyfélszolgálattal, de azért szeretném megkérdezni, hogy járt-e már így valaki?
"Kérjük, hogy a különböző méretű dobozokat külön-külön adja
fel. Ezeket ne ragassza vagy pántolja össze, mert az így
kialakított csomagegység széteshet és csak a címkével
azonosított csomag ér célba."
Ha azonos méretű a doboz, akkor vastagon átragasztva többször is fel lehet adni. Ez alap.
Igen már tudom hogy nem egyben kellet volna feladni, de amúgy nem is éretem hogy vették észre hogy két doboz van a csomagba... mindegy. Nem ez volt a kérdes.
De az aki szétszedte a csomagomat az azt is megtehette volna hogy értesít hogy ez így nem jól van.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2025, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!